Ongelma synkronoida signaalin kanssa harjoittajan elpyminen QAM demoduloinnin

T

thieuhiep

Guest
Hei, Olen juuri opiskellut FPGA jonkin aikaa. Tuolloin olen rakennettu onnistuneesti QAM-16 mukauttamista hanke käyttäen VHDL-koodin. Mutta nyt, kun yritän rakentaa QAM demodulointitekniik, olen tavannut iso ongelma. Olen tehnyt demoduloinnin Matlab, mutta FPGA, en voi synchrolize vastaanottaa signaalin operaattorin elpymistä. Siis en voi toipua symboli kellon vastaanottaa signaalia. Siksi demodulointitekniik ei toimi. Kerro minulle, jos sinulla neuvoja, koodi tai materiaali noin minun ongelmani. Kiitos jo etukäteen!

Älä harjoittajan ja kellon synkronoinnin ennen demodulating 16 QAM-signaalin.

Hei, voitteko jakaa ur verilog QAM-koodi. Teen viimeinen vuosi proj on 16qam varten SDR. Kiitos jakaminen. Oma mail id: hemalatha.bk87 @ gmail.com [quote = thieuhiep, 534228] Hei, Olen juuri opiskellut FPGA jonkin aikaa. Tuolloin olen rakennettu onnistuneesti QAM-16 mukauttamista hanke käyttäen VHDL-koodin. Mutta nyt, kun yritän rakentaa QAM demodulointitekniik, olen tavannut iso ongelma. Olen tehnyt demoduloinnin Matlab, mutta FPGA, en voi synchrolize vastaanottaa signaalin Carrie Kerro minulle, jos sinulla neuvoja, koodi tai materiaali noin minun ongelmani. Kiitos jo etukäteen! [/Quote]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back