Ongelma ............ uln2804 ajaa rele 12v ...

S

sherazi

Guest
Olen liittänyt yhden terminaalin releen korjata 12v ja toinen ULN ... kysymys on olisiko se toimi, jos i tarjonta logiikan 1 ULN ... Oletan, että kun olisin tarjonta logiikka 1 se kääntyisi rele on ... liitännät ovat samat kuin PIC paitsi instesd on 24VDC im käyttäen 12VDC ... mutta se doesnt työtä .. Mikä voisi olla prblem? Lisäksi olen yrittänyt tarkistaa sitä breadboard ... kytkeminen samalla tavalla ja appliying sekä maa-5V pin 1turn kääntämällä .... mitään ei tapahdu ............
uln_relay_1122.jpg

Tunnuslukuja ovat virheelliset ULN2804, että on 8 kanavaa ja 18 pin paketti. Ne ovat oikein ULN 200x. Vuoteen erittely, ULN2804 on tarkoitettu 6-15 V YMJ logiikkasyöttö, kun ULN2803 on oikea valinta 5V logiikkaa. Mutta 2804 voi työskennellä kevyt kuormitus ja 5V logiikkasyöttö muutenkin.

thanx paljon ..... configred se ulos ... minulla oli ongelma minun IC

Hai, lausuntosi sanoo ULN2804 mutta piiri on ULN2003. Olet uppoamisen nykyinen läpi kuormaa. Joten mitään ongelmaa syöttöjännite. Varmista rele nykyinen pitäisi olla alle ULN datalehti otherwise oikovirtaus nastat. Tarkista ensin kunnon rele, yksinkertaisesti oikosulun 16 ja 8 th nastat oman piirin. Jos se on hieno vaihda IC. Katso piiri ULN2804 liitteenä tänne.

juuri vaihdettu kaksi ICS ei auttanut kuin molemmat olivat vaurioituneet .... Kolmas muutos tehdään piiri työskentely

Vcc toimittaminen ULN siru tulee kytkeä voimakkaasti. Jonka kautta rullatessa diodi on kytketty sisäisesti. Rele yhteinen jännite ja VCC syöttö ULN pitäisi olla samassa potentiaalissa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back