ongelma, vertailuryhmässä

G

gdhp

Guest
Hei kaikki

täällä sain DC signaalin jännite: 0 tai 1.5V ja 3.3V.Perustuu kolmeen

jännitteen kolme ohjaussignaaleihin pitäisi syntyä käynnistämiseksi kolme katkaisijaa.

Joten mielestäni käyttää kahta vertailuvalmisteita.Jännitteiltä ensimmäinen vertailukohta on 1,2.

jos ulos on suuri, toinen vertailukohta on 2.4V jännitteiltä tarvitaan.

mutta menetelmä ei ole hyvä.On olemassa toinen notive menetelmällä?

Kiitos kaikilleLisätään 4 tuntia 18 minuuttia:Help!

Oletan, voitte tehdä sen kahdella vertailuvalmisteilla mutta myös jotain logiikkaa portit sekä havaita kolme tasoa.

Olen yrittänyt seurata, mitä olit tekemässä kanssa 1.2V ja 2.4V tasolle.Katsokaa liitetiedoston (ehkä tämä on, mitä yritit sanoa).Tulo on kytketty sekä vertailuvalmisteita.Joten sinulla on kolme tapausta

input <1.2V OUT2 = vähäinen, OUT1 = LOW
1.2V <input <2.4V OUT2 = HIGH, OUT1 = LOW
input> 2.4V OUT2 = HIGH, OUT1 = HIGH

joten nyt kaikki mitä sinun tarvitsee tehdä on suunnitella logiikkaa piiri (in suorakaide) antaa sinulle kolme kytkin ohjaussignaalit.Esimerkiksi havaita vaihtaminen on ensimmäinen tapaus, voit ottaa OUT1 ja ja OUT2 asettaa jokaisen kautta ei portista ja laittaa ne lähtönsä ja portti.Tuloksena JA portin lähtö vain suuret, jos ja vain jos ensimmäinen edellytys täyttyy.Tämä työ on sinulle?

Ajattele tätä vähän, onko tämä järkevää sinulle vai ei

Ystävällisin terveisin,
v_c
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Muut piiri kokoonpano, joka voi pienentää laitteiston alueella?

gdhp kirjoitti:

Hei kaikkitäällä sain DC signaalin jännite: 0 tai 1.5V ja 3.3V.
Perustuu kolmeenjännitteen kolme ohjaussignaaleihin pitäisi syntyä käynnistämiseksi kolme katkaisijaa.Joten mielestäni käyttää kahta vertailuvalmisteita.
Jännitteiltä ensimmäinen vertailukohta on 1,2.jos ulos on suuri, toinen vertailukohta on 2.4V jännitteiltä tarvitaan.mutta menetelmä ei ole hyvä.
On olemassa toinen notive menetelmällä?Kiitos kaikille
Lisätään 4 tuntia 18 minuuttia:
Help!

Here's what I voisi keksiä.Uskon, että kaavamaisen voi puhua puolestaan.Olen käyttänyt kahta LM311 (1 / 2 LM339 myös) tee.niitä käytetään ikkuna vertailuryhmässä (on, että oikea englanti?)

Käytin myös 74HC139 (kaksi 2-4 linja-dekooderi), jotta kolmen signaalit (alle, välillä ja yli)

olen hop tämä ratkaisee ongelman
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Jos haluat vain vähentää laitteiston alueella ja ei koske nopeus - käytä vain 0,8 $ ATTINY (ei BUILTIN ADC).Vähemmän alue DIP 8 pin-paketti eikä ulkoisia komponentteja lainkaan (voidaan nollata circuitity).))

Kiitos kaikille vastauksesta.Mutta kaksi Comparators, alue on liian suuri.Joten luulen, että on olemassa vertailukohtaa, jossa on kaksi tuotos on ikkuna jännitteiltä?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back