Ongelma Y vektori skaalaus yhtälö MRC Matlabin

A

awan

Guest
Teen MRC MIMO Matlabissa. Tarkoitan, tämä on hyvin yksinkertainen kysymys, mutta olen jumissa. Yritän simuloida 2 x 2 järjestelmien BER. Yhtälö viritinvahvistimen käytän on: y = sqrt (d / M) * s + n missä D on kanava Eigen arvo saadaan, kun SVD. Tämän jälkeen olen vertaamalla tätä y s symbolilla symboli. Idealy theoratical ja käytännön BER on ottelu, mutta Saan aina iso ero jaksotetaan ja theoratical BER. Tiedän, että on jotain vikaa Y vektori skaalausta. Joten kommentti miten voin parantaa tätä asiaa.

Hi Awan "Voit simuloida MRC Matlabissa on seuraava: R (t) = y. * conj (fade); jossa Y on vastaanotettu signaali alkunosto signaali läpi monitie kanava ja AWGN. Jos et ymmärrä, lähetä minulle kaikki ohjelman, jotta sen korjaamiseksi. Toivottavasti tämä auttaa shwan

Hei, olen programed MIMO simulaattori Matlab mutta vain MIMO järjestelmä, jossa joukko antennien Tx ovat samat kuin Rx (kanavointi). Haluan parantaa mallia ja olen alkaen vastaanottaa monimuotoisuus (helpompi ensin;)), kuten esimerkiksi 1x2 tai 1x4 Antennin asetusten (aina downlink). Soveltaa vastaanottaa monimuotoisuuden voin hakea MRC, ja koska Shwan selittää ratkeaa ensi yhtälö: R (t) = y. * conj (fade); jossa Y on vastaanotettu signaali alkunosto signaali läpi monitie kanava ja AWGN . Saan y ansiosta postprocessing SNR toiminto ja minulla on myös multiphat kanava, joka on vain matriisi monimutkainen Gaussin muuttujien (niin monta saraketta ja riviä kuin TX ja RX). Anteeksi, mutta en vieläkään tiedä miten soveltaa kaavaa. Esimerkiksi 1x2, minulla on kaksi vastaanotetut signaalit, joten kaksi "Y", miten näen SNR hyödykseen? Tx lähettää vain yhden stream, ei? niin miten näen, että läpivirtaus vastaanotin on suurempi kuin 1x1 kokoonpano? Kiitos etukäteen

hei m Sadaf tekee MS Tietokonetekniikka minulla on ongelma Olen 2 TX-antenni n 2 RX nyt TX 1 lähettää tietoja rx1 ja RX2 ja similiarly tx2 lähettää signaalin rx1 ja RX2 nyt rx1 sisältää kaksi signaalia nyt miten voisin lisätä nämä kaksi signaalia siten, että tiedot eivät häviä

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back