Ongelma yksinkertainen haara linja liitin suunnittelu (monikerroksinen piiri)

M

mfarhan1

Guest
Dear All Olen työskennellyt monikerrosputkien piirejä, tein yksinkertaisen haara linja yhdistin vuonna Liuskajohdon configration burried vuonna dielektrinen, sen toimii hienosti, mutta minun tarvitsee määrittää liitoskohta joten esitin VIAS päissä ja vie se korotetussa joka on näkyvissä, Nyt ongelmana on tulokset ovat täysin erilaiset ja korjattavaa, ota joku jolla on kokemusta monikerroksinen piiri neuvoja minulle,

Vuonna haara linja kytkimen muotoilu hyvin tärkeä on "Line Symmetria", jossa i = 0 ja v = max. Jos lisätty VIAS muuttunut puhelinlinjan, yhdistin esitykset vaikuttaisi.

kiitos, mutta miten saisin tietää, että linja symmetria ei häiriinny, haluan ottaa signaalin linja ulos burried nauhat linja ulkokerros tehdä yhteys!

Jos ymmärrän ongelmasi oikein olet Liuskajohto haara linja liitin peitetty johtavalla levyt ylä-ja teillä on nyt ottanut syöttöjohtojen ylempään johtava pinta pintaan, jotta voitte tehdä liitännät. Onko tuo pinta linja CPW? Harkitse tarkkaan, missä viittaus maasuojalevy on ja pitää linjan ja välit samalla impedanssi kuin liittimen sisääntulo ja lähdöt. Toinen ala etsiä ongelmia on kanssa tikkaukset VIAS. Ensimmäisenä leikata haluaisin yrittää pitää ne jakautuvat alle kymmenesosa aallonpituudella tai niin. Saatat myös harkita useita rivejä. Tämä kommentti voi aloittaa vilkas keskustelu. Haluaisin tarkastella näitä yhteyksiä erittäin huolellisesti. Jos käytit VIAS ovat siellä tahattomia tynkiä radoille? Saatat pitää sokea kautta ylhäältä haudattiin kapellimestari (eikä muita). Siirtyminen Pintakerros kautta kautta voi olla käyttöön odottamattomia heijastuksia teidän liitin. Jos sinulla on EM simulaattori malli liitin ja jälkiä. Voit ehkä nähdä, missä asiat ovat menneet harhaan. Onnea.

@ Azulykit thats oikea sinulle completly uderstood minun ongelmani, mielestäni Top maa on puhdas kupari arkin paikka siinä missä kuljen kautta ja tehdä pieni CPW linja liittämiseen portti, VIAS asennetaan kummassakin päässä liittimen niin ne ovat ainakin lambda / 4 lukuun i cant ottaa heidät lähemmäksi, miksi kysyt sulkea ne lambda/10? Toiseksi Miksi luulet minun tarvitsee enemmän kuin yksi kautta? Olen ADS vauhtia Miten voin nähdä, mikä meni pieleen, voin käyttää jälkikäsittelyssä visualisointiin i tontin nykyinen nyt olen uusi vianmääritys ja tiedä miten nähdä ongelmaa, Jos käytit VIAS ovat siellä tahattomia tynkiä on linjat? no suunnittelu stright eteenpäin ilman ylimääräisiä tynkä, (i dont ymmärrä mitä haluat kysyä tynkä) apua tässä asiassa olisi tuntuva.

En yleensä käytä HFSS ja en ole perehtynyt piirteitä mainoksia. Yritin tehdä kahta erillistä huomautusta kautta n. Kautta, että käytät yhteyden muodostamisessa ylempi ajettu jälki (CPW) th sisempi ajettu jälki (Liuskajohto) pitäisi leikataan sisempi jäljittää (Liuskajohto) poistumatta lopussa kautta roikkuu (kautta kautta). Ihmiset yleensä eivät pidä sokea VIAS, koska ne ovat kalliimpia valmistaa. Jättäminen auki tynkä teidän voimajohdon aiheuttaa imevät-out bandpass. Enää tynkä matalampi taajuus imevät-out. Toinen kommentti oli noin ompelemalla VIAS sitominen ylempi ja alempi groundplanes yhdessä. ajatella niitä muuntamalla Liuskajohdon ja CPW rivit enemmän koaksiaali kuin voimajohdon rakenne. Ne ovat VIAS että olisin paikka lähellä. Vuonna HFSS voi rakentaa tämän rakenteen ja katsella kentät etenevät laitteen nähdä missä seisovat aallot esiintyä ja saada kuva siitä, missä asiat on muutettava. Kaipasin sinun viimeiseen viestiin asti juuri nyt. Toivottavasti tämä auttaa. Terveisin

kiitos Azulykit, olisin eniten probabbily käyttämällä sokeat kautta, kyllä ADS ei voi kertoa seisovat aallot visuaalisesti niin ajattelen simuloida sitä HFSS, jotta voisin selvittää ongelman

Kai siellä on joitakin rajoituksia käyttämisestä aikavälillä imevät-out. Ehkä minun pitäisi siivota minun sanavarasto ja sanoa "jyrkkä lasku S21" sijaan .........:?: [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 51 minuuttia: [/color] [ / size] Ihan uusi ajatus: ennen kuin rakentaa täydellinen malli Varmista, että sekä CPW ja striplines ovat 50 ohmia. Kun he ovat samalla impedanssi sitten liittää kaksi ja mene sieltä. Rakenteet ovat helpompia de-bug on olen melko varma, että osat toimivat ensin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back