ongelmia CC01 Microcontroler

B

beano040461

Guest
meillä on ollut ongelmia sen T68C51CC01 microcontroler Flash tappion välillä 00 7F on joku muu oli simular ongelma.emme kykene toistamaan tämän penkki mutta laite pitää puuttuessa asiakkaiden kone joten epäillä jotain tekemistä asiakkaiden kanssa toimittamaan apua olisi arvostettu.

beano040461 wrote:

meillä on ollut ongelmia sen T68C51CC01 microcontroler Flash tappion välillä 00 7F on joku muu oli simular ongelma.
emme kykene toistamaan tämän penkki mutta laite pitää puuttuessa asiakkaiden kone joten epäillä jotain tekemistä asiakkaiden kanssa toimittamaan apua olisi arvostettu.

USBMAN,
Minulla oli molemmat ongelmat CC01 (flash ongelmia, koska ei käytä nollauspainike piiri ja ei voinut ohjelmoida yli 16 tavua sivulle IAP), mutta mikään näistä ongelmista on raportoitu laitteen Erratas ...miten sinä tiedät ne ?....sen oma kokemus ?....

fematon wrote:

USBMAN,

Minulla oli molemmat ongelmat CC01 (flash ongelmia, koska ei käytä nollauspainike piiri ja ei voinut ohjelmoida yli 16 tavua sivulle IAP), mutta mikään näistä ongelmista on raportoitu laitteen Erratas ...
miten sinä tiedät ne ?....
sen oma kokemus ?....

Kiitos pojat olimme Atmel insinööri lentää valtioiden minun tarkastella hakemuksen se on väärin reset on ruskea yhdessä häiriö on kytketty osaksi ulkoinen ohjelma-linja.The Atmel engineering myönsi, että prosessori hyppää ja kiskojen jos hidas sammuttamatta kaltevuus on kyse meidän reset ei pidä sitä reset tarpeeksi kauan olemme nyt muuttunut suunnittelun käyttää LM810 joka Atmel sanoa pitäisi ratkaista ongelma.Ne ovat nyt hakemuksen huomautus verkossa ruskea ja flash-tappio

thanks for help

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back