Ongelmia Delphi Script Esimerkkejä Altium Designer 10

E

El Pollo Loco

Guest
Olen yrittänyt käyttää "Luo Alueet alkaen Bitmap" Esimerkiksi Delphi skripti joka käytin lukemattomia kertoja Altium Designer 9 tuottaa graafisen objektin aluksella olen suunnittelussa. Olen tietoinen siitä, että on olemassa erillinen "Logo Creator" script esimerkki joka toimii AD10, mutta sillä ei ole niin paljon joustavuutta kuin "Luo Alueet alkaen Bitmap" kirjoitus. Kun yritän kääntää ja ajaa skripti saan "Pimeä tunniste: SetupComboBoxFromLayer" virhe. Kuvakaappaus on liitetty. Onko kukaan siellä kokenut tämän ennenkin? Olen hyvin kiinnostunut vahvistaa tämän käsikirjoituksen sekä omaa käyttöä ja opiskelijoille minä opastaa käytössä Altium. Olen uusi tällä foorumilla, joten kiitos jo etukäteen auttamassa noob. :) [Liitä = CONFIG] 61579 [/ATTACH]

Tämä osoittautui melko helppo korjata itse. Kaikki mitä oli tehtävä oli etsiä kopio tiedosto "LayerComboBox.pas" yhdeltä muun esimerkin script kansiot (on kätevä kopio \ Delphiscript Scripts \ PCB \ PCB Logo Creator hakemistoon). Olen kopioinut tiedoston \ Delphiscript Scripts \ PCB \ CreateRegionsFromBitmap hakemistoon ja sitten avasi PCBPictureCreator.PRJSCR vuonna Altium ja lisätään kopio LayerComboBox.pas hankkeeseen. Kääntää sitten ajaa ja se toimii kuin mestari. Toivottavasti tämä auttaa joku muu ennen kuin ne vedä hiukset.

Mistä löydän Delphi skriptit Altium Designer 10? Ei Esimerkkejä / DelphiScripts kansio on olemassa, kun olen asentanut Altium Designer 10.

Voit ladata script esimerkkejä tästä: [url = http://wiki.altium.com/display/ADOH/Script+Examples+Gallery+Reference] Script Esimerkkejä Galleria Reference - Englanti asiakirjat - Altium Wiki [/url] Ne ovat ei enää asenneta oletusarvona.

Hi El Pollo Loco, että linkin ilmoittaa olemassa mitään keinoa ladata script hankkeisiin. Voisitteko kertoa minulle, missä haluan ladata PCB logo projekti. Kiitos.

Yritin liittää zip arkisto Altium skriptit tähän tehtävään (toivottavasti foorumin ylläpitäjät antavat sille siunauksensa). Se näyttää latauslinkin vedettiin alas Altium n yhtymäkohta wiki. Tämä saattaa olla viimeinen kätevä paikka internetz saada ne ... [Liitä] 71096 [/ATTACH]

Kiitos.
g.gif

Kiitos skriptejä, El Pollo Loco! Luulen, että olet oikeassa - tämä on ainoa paikka, ne näyttävät olevan käytettävissä. Olen paukutellut Altium, miksi skriptit ovat kadonneet Altium Designer 10 ja yli, vaikka niiden Wiki keskustelee niistä.

Suuri Thread by te El Pollo Loco & Engenuics kiitos vaivaa. Miten käyttää Script, voitteko kertoa minulle, kuinka käyttää sitä, kai haluan leimata logon minun kaavioita ..

Miten käyttää Script, voitteko kertoa minulle, kuinka käyttää sitä, kai haluan leimata logon minun kaavioita ..
Tässä on pdf osan meidän Altium kurssin toteaa on ohjeet sekä tietoja leikepöydän tapa saada kuvan kohteesta Toivon, että auttaa! [Liitä] 78118 [/ATTACH]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back