Ongelmia tekee Xenon sytytin

P

pranaych

Guest
Me rakennamme Sytytin on 250W Xenon Arc Lamppu ja pohjimmiltaan olemme tehneet kaikki osat paitsi Bobina tai kelan kuten kuvassa CKT 1. Alkuperäisessä Sytytin tämän Bobina on tehty kivestä, kuten puolijohtavasta materail johon ne ovat showm kuin käämin Bobina, Voi anyopne viittaavat siihen, mitä tässä Bobina kela on ja mitä materiaali on valmistettu of.I voi lähettää kuvan Bobina kelan, jos tarpeen.

Ehdottomasti muuntaja, joten todennäköisesti ferromagneettiset (ferriitti) materiaalia, kuten etmabreu ehdotti. Piiri toimii antamalla vakio tasavirtajännitevertailutaso päässä tasasuuntaajan (alaosassa sivu 1). Muuntajan piiri yläosassa vasemmalla toimii jännite laskurina. Kun jännite rinnan korkit on riittävän korkea, kärkiväli (SG) tekee ja lähettää virtapulssi tulee "bobina" kelan. Tämä keskus-kierteitetyt kela / muuntaja aiheuttaa suuremman jännitteen näkyvän yli lamppu päätelaitteet, joilla on korkea-jännite pulssi tarvita xenon erittely ja alkaa kaaren.

Ehdottomasti muuntaja, joten todennäköisesti ferromagneettiset (ferriitti) materiaalia, kuten etmabreu ehdotti. Piiri toimii antamalla vakio tasavirtajännitevertailutaso päässä tasasuuntaajan (alaosassa sivu 1). Muuntajan piiri yläosassa vasemmalla toimii jännite laskurina. Kun jännite rinnan korkit on riittävän korkea, kärkiväli (SG) tekee ja lähettää virtapulssi tulee "bobina" kelan. Tämä keskus-kierteitetyt kela / muuntaja aiheuttaa suuremman jännitteen näkyvän yli lamppu päätelaitteet, joilla on korkea-jännite pulssi tarvita xenon erittely ja alkaa kaaren.
Kiitos paljon, mutta millainen ferriitti tarkastelemme kuin kivi, jossa molemmat päät hiottu kuin niklattu metal.Can ehdotat jotain.

Kiitos paljon, mutta millainen ferriitti on näyttää kivi molemmat päät hiottu kuin niklattu metal.Can ehdotat jotain.
Ei aavistustakaan. Menisin etsiä jokin muu Xenon arc piirien kondensaattorit ja nähdä millaisia ​​laitteita he käyttävät HV muuntajan.

Ei aavistustakaan. Menisin etsiä jokin muu Xenon arc piirien kondensaattorit ja nähdä millaisia ​​laitteita he käyttävät HV muuntaja.
Kiitos paljon sir!

Ok Olen myös yrittänyt selvittää ferriitti tyyppiä, mutta till päivämäärä ei luck.Hope voit saada tietoa.

Materiaali on Mn, Zn ja Xenon Trafo Ballast ydin. Muoto ja koko tulee mukaan tarvitaan voimaa.

Materiaali on Mn, Zn ja Xenon Trafo Ballast ydin. Muoto ja koko tulee mukaan tarvita voimaa.
Minulla on ferriitti mutta Dosentti työtä ilman pinnoitetta päällä ja olemme löytäneet millaista pinnoitetta that.Kindly jakaa ome veiws siitä.

On hopea päällyste kummallakin päihin ferriitin tangon ja jos kuori tämä päällyste pois sen Dosentti toimii.

En ole kuullut siitä. Olen jo tehdä useita xeno ongelmitta ja tietenkin ilman, että erityistä pinnoitetta. Voit hakea Internetistä ja katsoa valmistajien malleja ja löydät paljon ja erilaisia ​​tapoja tehdä sitä.

En ole kuullut siitä. Olen jo tehdä useita xeno ongelmitta ja tietenkin ilman, että erityistä pinnoitetta. Voit hakea Internetistä ja katsoa valmistajien malleja ja löydät paljon ja erilaisia ​​tapoja tehdä se.
Voitko ehdottaa minulle jotain, minulla on meren sovellus thats miksi olen niin erityisesti siitä sen luotettavuudesta kuin haluan tehdä vain, että rakenne, joka toimii vaivatonta!

Ole hyvä ja ehdottaa minulle sopivasta materiaalista Bobina, se ei ferriittisydän, se jotain else.Please osoittavat.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back