ongelmia vuorovaikutuksessa Uc atmel8535 Sony Ericsson T230

T

tanyajajodia

Guest
Yritämme rakentaa hanke, jossa me käyttöliittymä atmel8535 kanssa Sony Ericsson T230 lähettämällä AT komentoja, meillä on onnistunut viestintä ja testaus käskyjä HyperTerminal ja puhelin, myös meidän mikrokontrolleri tukee sarjaliikenne PC. Kuitenkin Uc ja puhelin ei pysty luomaan viestinnän C ohjelmat yritämme kehittää käyttäen codevision C-kääntäjä. olemme tehneet testaus kaapeli, UC ja mobiili, jossa RTX ja TXD kytketty, maa myös ja ovat oikosulussa RTS ja CTS (tämä tarvitaan?) se doesnt työtä tällä tavalla ... Tarvitsemmeko antaa Kaiken lisäksi jännite mitään kytkentöjä? myös jos joku opastaa meitä muodossa lähettää AT komennot C-ohjelma ... Olemme todella jumissa tässä vaiheessa ... olisi todella arvostaa summa giudance. thanx ...

sinulla on työtä tapauksessa tietokoneesta puhelimeen. Nipsu kaapeli ja signaalit siellä sitten yrittää selvittää, mitä kaipaamaan UC puolella. onnea

Olemme aloittelijoille tässä, joten olisi todella hyödyllistä jos voisivat pohtia enemmän sitä.

Hi! Ensinnäkin koska ur eloisa työskentelin PC se tarkoittaa, että ehkä jotain on vialla koodi, että olet kirjoitettu mikrokontrolleri. 1. Muista yksi asia, että PC lähettää tiedot puhelimen kautta kaapeli joka muuntaa + -12 signaalit tietokoneen 0-3.3volts merkkejä puhelimen. Jos käytät samaa kaapelia suoraan mikrokontrollerin niin se ei koskaan toimi. 2. Jotta kommunikoida puhelimen kanssa joudut käyttämään MAX232 kanssa mirocontroller. niin ystävällisesti tarkistaa nämä asiat ensin. 3. Jos olet jo pitää ensimmäisenä kaksi asiaa, tarkista ohjelmiston mcirocontroller joka on yhteydessä puhelimeen. Tämä voidaan tehdä yksinkertaisesti lähettämällä komentoja mikrokontrolleri tietokoneeseen. Osalta.

tanyajajodia kirjoitti:
Olemme aloittelijoille tässä, joten olisi todella hyödyllistä jos voisivat pohtia enemmän sitä.
Tiedot sisällä tätä viestiä [url = http: / / www.edaboard.com/viewtopic.php?t=231740&sid=25c66596c6394292d70ace55bdd3c774] Kuinka kirjoittaa AT-komennot MCU? [/url] täysin kuvata, miten käyttöliittymä matkapuhelin mikrokontrolleri, myös kuinka nämä Lähetä AT komento matkapuhelin kautta mikrokontrolleri Sarjaportti. Aloita tuosta kohdasta, ensimmäinen valitsi kännykkäsi ja mikrokontrolleri, sitten suunnitella oma järjestelmä. AT komento kaikissa matkapuhelin, on seuraava standardi kuvaavat ETS (European Telecommunication Standard) numerolla 300 585: käyttö Data Terminal Equipment - Data Circuit lopettamisesta Equipment (DTE - DCE) liitäntä Short Message Service (SMS) ja Cell Broadcast Service (CBS) (ETSI GSM 07.05) Joten SMS käsittelyn kaikkien matkapuhelin käyttää samaa menetelmää, liitetiedosto hyvä SMS käsittely Opastusta Telit Communications SpA Italiassa. Tutkimuksessa että opetusohjelma, jonka jälkeen kerromme tarkemmin.

Hei thanx paljon budhy, kuten teidän pin kaavio, me korjataan meidän 9-pin liitännät ja jännitteet .. meidän mikrokontrollerin ja puhelin ovat nyt liittymämalleja hieno .. puhelin hyväksyy AT komennot kirjoitettu C ...

Hei, Olen alkanut projekti myös yrittää muodostaa silbas f020 on Sony Ericsson t226/237. Minulla on ongelmia viestintä-: Minä lähetän "AT" matkapuhelin + "0x0d" (CR), ja odottaa vastausta, mutta mitään ei tapahdu. Olen liittänyt sen leikkaamalla datakaapeli (sarjaportti-USB, pidetään sarja puoli) ja conecting vain RX, Tx ja GND voidaan MCU, ja oikosulun RTS ja CTS. Kaikki ajatukset, jotka kertovat minulle, miksi se ei toimi, otan gratefull.

En käytä tätä piiri yhdistää kuva ja Sony Eric .. T290 ja toimivat hyvin. Tietoja kaapelin ostin DCU-11 mallin ja olen poistanut USB to Serial converter vain käyttää puhelimen liittimeen.
26_1258196416.gif

Voiko kukaan ei auta minua ulos vuorovaikutuksessa Atmega16 kanssa SonyEricsson T290 ja jos selitän piirikaavio se kuin se b arvosti. Ystävällisesti do Vastaa

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back