Onko Auto-reittiä?

I

IBNobody

Guest
Kuinka moni teistä käyttää auto-reititys toimii oman PCB layout paketteja?

Olen kahden vaiheilla, käyttää sitä tai tekee kaiken käsin.

En yleensä toimi * erittäin * pieni määrä levyt (3-4 max).

Käytössä on toisaalta olen tallentaa päivän työn menemällä Auto-reitin kautta.Toisaalta, ruumiillinen työ näyttää niin paljon mukavampaa!

Haluaisin kuulla, mitä muut ihmiset ajattelevat.

- Kukaan

Kun olin työskennellyt PCB, en autoroute, ja yrittää muokata autorouted polkuja, mutta jotkut asiantuntijat reitti käsin ...

En ole asiantuntija, mutta en koskaan autoroute.Sinulla on todella lujasti töitä saadakseen autorouter tehdä oikein.Sinun eritellä valtaa analogisesta digitaalisesta alkaen kellon piirejä.Se ei typeriä asioita (kuten aivan liian monta VIAS eikä ymmärrä melua ja häiriöitä).Off verkkoon tyynyt tehdä täydellinen sekasotku kanssa autorouters.ja niin edelleen.

Kaverit eivät anna ystäviesi autoroute

Phil

Autorouting on myyntivaltti on ylemmän johdon.

Se ei ole mitään arvoa todellisessa maailmassa (erityisesti nopeat elektroniikka, Analog, ja RF-mallit).

Olen tehnyt kaavoista 30 vuotta (alkoi käyttää nauhaa on 4:1 asteikko),
Ive koskaan käytetä autorouter.Itried on useaan otteeseen 7 eri
CAD-paketteja olen käyttänyt, ja jokainen niistä oli roskaa.

Dshonkki Juuri autorouter aikoo heittää pois, varsinkin jos ei ole liian tottunut siihen eikä panna maahan työtä tarvitaan, jotta se toimisi kunnolla.

Ehkä sinun pitää kokeilla ja käyttää sitä hieman, voit tehdä omat päätöksensä siitä, käytä sitä.

Teen 99,9% käsin, ja jos saan hankala signaaleja minun tarvitse laskea kiire "ja sitten" En voi kokeilla sitä, mutta yleensä vain näyttämään minulle tietä ja sitten lähden yli trackign itse varmistaa Se on aivan oikeassa.

En käytä manuaalista reitti Critical Path tai auto reitti muuten

I dont hankkia auto-reitti on paljon apua ...
Ohjelmistoa vain ei ymmärrä, miten minun aivot haluaa, miten piirilevyllä reititetään ...Olen kyllästynyt-sen kanssa.
Joskus se vei minut ikäisten odottaa ohjelmiston täydentää reititys kaikki liitännät.
Johtopäätöksenä ...Auto-reitti ei ole vaihtoehto minulle edes vaikeaa aikaa.

Olen itse reitti Power kiskot, ja joitakin kriittisiä polkuja .. mutta signaaleja juuri anna autorouter tekemään työtä .. mutta joo, se imee .. joten on ehdottomasti Touch UPS tehdä .. mutta hei, jos u asettaa ur suunnittelu sääntöihin oikein .. u voi saada muutamia kivoja reittejä ..

Hi All,

Ensinnäkin kriittinen signaali on ohjata esimerkiksi sanoa kellon, osoite ja tietojen linja jne. ja muut signaalit voidaan autorouted.Terveisin

Rame

nopeita, analoginen, valta-asemien, yhdistettynä linjat, ...manual
muu pcb vain antaa autorouter kokeilla sitä.

Käytän autorouter alhainen sääntöjä, tarkistaa hyvä osien sijoittaminen

allas

En yksipuolinen levyt ja Autorouter ei ole liian hyvä ymmärtää tämän tosiasian protel.

Se ei ole, että levyt on helppoa - sen vain halvemmalla saada yksipuolinen levyt ja käyttää muutama hyppääjiä kuin käyttää kaksipuolinen levyt.

Muiden tavoin olen joskus käyttää autorouter tarkistaa osien sijoittamista.Mutta loppujen lopuksi olen ohjataan kaikki minun levyt itse.

oddbudman

months ..Minä vain käyttää automaattista reitin joidenkin linjojen pitkiä ja monimutkaisia, enimmäkseen lopussa suunnittelun, kun Minulla on vain rajallinen, Auto-reitti etsii tavalla.Kun automaattinen reittiä, aion poistaa sen, ja reitin uudelleen itse.
Joten loppujen lopuksi tarkoittaa koko mallin koko on yksi jälki oli auto-reittiä.
Auto-reitillä vain oppaan, you cant riippuu se antaa sinulle hyvän suunnittelun.

zen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back