Onko kukaan käyttänyt ns Analogiset Yhteenvetokertomus työkaluja?

H

HDMI

Guest
Ihmettelen, jos joku on vähänkään kokemusta käyttäen kaikenlaista ns analoginen synteesi väline ja mikä on teidän lausunto usefullness näistä työkalut mittakaavassa 1-10, ja 10 ovat erittäin hyödyllisiä.
Mitä tarkoitan on työkaluja, kuten neockt alkaen Cadence tai Circuit Explorerin Synopsys (hankittu Analogiset Design Automation pari vuotta sitten),

http://www.cadence.com/products/custom_ic/neocircuit/index.aspx
http://www.synopsys.com/products/mixedsignal/hspice/circuit_explorer.html

Mitä näistä työkaluista väitä, että ne voi tehdä ovat kaikki piirin topologia, ja spec (GBW, melu marginaalin PSRR jne.), he kutsuvat SPICE (joko ulkoinen tai sisäinen) ja niiden optimointi moottorin satoja tuhansia kertoja, vihdoin jossa on optimoitu ckr jonka on täytettävä spec.

Kyllä, voisi sanoa, että olen käyttänyt näitä välineitä, sillä olin arkkitehti analogisella synteesi on Antrim Design Systems.Työkalut mainita suorittaa piirin optimointiehdotuksen, ja ne voivat olla erittäin hyödyllinen väline suunnittelijoiden.Kuten kaikki työkalut, sinun täytyy ymmärtää, miten ne toimivat eikä luottaa vain painamalla nappia.

Mitä kysymyksiä sinulla on?

Mike D.
http://analogeda.blogspot.com/

ps Haluan paljastaa, että olen työtä Synopsys, mutta en ole suoraan asspciated kanssa Circuit Explorer.(Vaikka voin saada asiantuntija vastauksia että joukkue sinulle).

Mielestäni lähestymistapa nappi synteesi työkalu on hyvin rajallinen.Olet usein kiinni ristiriitaan yhteenvetokertomuksen topology kanssa piiri vaatimus.Otetaan esimerkki!

Jos tarvitset erotusdiagnoosissa opamp käyttää integraattorin aktiivisesti RC suodattaa Määrittämätön tila syöttöjännitteellä on lähes kiinteä.Toiseksi silmukkaselaimessa vakaus on testata myös integraattorin ja suodatetaan.

Onko topology hyödyntää rajalliset panos yhteisen tilan valikoima?Onko vakaus heijastaa suodattimen palautetta tai embedding verkko?

Tämä on yksinkertainen piiri, jossa useimmat synteesi oletukseen epäonnistua!Ja että kaikkein korosti topology verkkotunnuksen.Furtheron ja mielestäni suunnittelija ei ole oppiminen ovat synteesin tulos.Niin varautuneita testaamattomia tilanteissa.Koska voit vain tarkistaa haluat odottaa.Kaikki piirit, joka ei sen jälkeen fabbing jos ei tarkastettava tapauksessa tapahtua piitä tai puuttuu mallinnus laatua.

Minusta on parempi keskittyä analoginen suunnittelu automaatio parantaa suunnittelijoiden tuottavuutta.

The_World_is_Analog wrote:

Kyllä, voisi sanoa, että olen käyttänyt näitä välineitä, sillä olin arkkitehti analogisella synteesi on Antrim Design Systems.
Työkalut mainita suorittaa piirin optimointiehdotuksen, ja ne voivat olla erittäin hyödyllinen väline suunnittelijoiden.
Kuten kaikki työkalut, sinun täytyy ymmärtää, miten ne toimivat eikä luottaa vain painamalla nappia.Mitä kysymyksiä sinulla on?Mike D.

http://analogeda.blogspot.com/ps Haluan paljastaa, että olen työtä Synopsys, mutta en ole suoraan asspciated kanssa Circuit Explorer.
(Vaikka voin saada asiantuntija vastauksia että joukkue sinulle).

Hei,

Ensinnäkin haluan sanoa, että voin tehdä ero työkaluja, jotka kuvaavat itseään analoginen synteesi ratkaisuja ja piirin optimoijien - joka on mitä NeoCircuit ja CircuitExplorer ovat.Minulla ei ole aikaa eikä tilaa kirjoittaa kaikki ajatukseni täällä aiheesta analoginen synteesi, mutta voit löytää joitakin minun viime ajatuksia oman blogin osoitteessa http://synopsysoc.org/analoginsights/

Näen optimointiehdotuksen on välttämätön alussa askel kohti enemmän automatisoitu analoginen synteesi.Tämä oli myös lähtökohtana, jota käytin, kun olin designijng meidän järjestelmän Antrim.Early optimoijien ei ollut tarpeeksi hyvä tuotannon käyttöön.Toinen asia, joka hidastui hyväksymismenettelyidensä oli, että sen luonteeseen, analoginen optimointi vaatii paljon simulointi.Se on vasta viime vuosina rinnakkain SPICE ja Fast-SPICE on riittävän tehokas käytetään moottoreita optimointiehdotuksen.Sitä ennen optimizaers voitiin käyttää ainoastaan tehokkaasti yrityksiä, jotka olivat rajoittamaton paikkaa niiden in-house simulaattori.

Niin, mielestäni tämä on hyvä aika suunnittelijoiden tarkastella optimointityökaluja nopeuttaa suunnittelua.Kun haluan puhua insinöörien noin työni Antrim, olen usein challeneged heille kertoa minulle, kuinka he käyttivät simulointi tehdä suunnitteluun.Jos tarkastellaan, se on yleensä paljon manuaalista optimointia.Se on tarpeeton, mutta se vie aikaa todistaa sen suunnittelijat, jotka ovat hyvin Schooled on SPICE, mutta ei opimizers.

-Mike

Mike:

Kun sanon Yhteenvetokertomus Tool, olen jo tarkoita [Analogiset Yhteenvetokertomus = SPICE Optimizer], kuin jos piiri simulaattori on sisäänrakennettu moottori tai ulkopuolista työkalua (kuten NeoCircuit tai Circuit Explorer), se on eri tarina ja ovat edut ja haitat sekä lähestymistapoja.En halua joutua Parallel SPICE, nopea SPICE jne. joko, se on luultavasti pois aiheesta.Mutta execuse minun tietämättömyydestä,
en tiedä Atrium lähestymistavan paljon, koska sinulla on kokemuksia sekä Circuit Explorer ja Atrium
n työkalu, miten vertailla molempia?Vahvuuden ja heikkouden molempia?

kiitos,Lisätty jälkeen 30 sekunnin ajan:Mike:

Kun sanon Yhteenvetokertomus Tool, olen jo tarkoita [Analogiset Yhteenvetokertomus = SPICE Optimizer], kuin jos piiri simulaattori on sisäänrakennettu moottori tai ulkopuolista työkalua (kuten NeoCircuit tai Circuit Explorer), se on eri tarina ja ovat edut ja haitat sekä lähestymistapoja.En halua joutua Parallel SPICE, nopea SPICE jne. joko, se on luultavasti pois aiheesta.Mutta execuse minun tietämättömyydestä,
en tiedä Antrim lähestymistavan paljon, koska sinulla on kokemuksia sekä Circuit Explorer ja Antrim

kiitos,Lisätty jälkeen 3 minuuttia:Mike:

en tiedä Antrim lähestymistavan paljon, koska sinulla on kokemuksia sekä Circuit Explorer ja Antrim

kiitos,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back