Onko Kuvankäsittely on osa Embedded System.

J

jitkasem

Guest
Jokainen, joka asiantuntija Embedded System, auttakaa minua. En Kuvankäsittely henkilökohtaiseen tietokoneeseen vain, minun pitäisi soittaa työni Embedded System. Kiitos. Jitkasem

nahhh U ei saa kutsua sitä Embedded System. vain kutsuvat sitä kuvankäsittelyn sovellus x86 PC

No, et voi kutsua sitä sulautettu järjestelmä. kuvankäsittely voi olla joitakin sovellus Embedded System, vaan että on paljon eroa kanssa työskentelyä henkilökohtaisessa tietokoneessa. Ero tulee olemaan laskenta teho, käskykanta ja kääntäjä jne. Joten jos haluat toteuttaa Kuvankäsittely sulautettujen järjestelmien, paljon työtä tarvitaan. Löydät kääntäjä teidän tavoite on prosessori ja arvio CPU kuorman, niin sinulla on parempi käsitys siitä.

[Quote = jitkasem] Jokainen asiantuntija Embedded System, auttakaa minua. En Kuvankäsittely henkilökohtaiseen tietokoneeseen vain, minun pitäisi soittaa työni Embedded System. Kiitos. Jitkasem [/quote] No miten se on upotettu. Toisin kuin PC, sulautetut järjestelmät ovat useita rajoituksia esim. valtaa akkukäyttöinen laitteita, reaaliaikaisia vastauksia esim. auto, pienet, vähemmän alue, edullinen jne.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back