Onko mahdollista, että tämä?

C

cwjcwjcwj

Guest
Hei, olen UK etsii kotiin perustuu työ.Tällä hetkellä yritän Phd digitaalisessa viestinnässä.Aiemmin minulla on työkokemusta yhdellä tunnettu RF yrityksen T & K-insinööri (suunnittelu suodatin).Olen käyttänyt ADS, Mikroaaltouuni toimisto, Allergro, AutoCAD2004, MATLAB, MATHCAD.Just mietin, onko mahdollista saada joitakin kotiin perustuvan työn? Neuvojen? Muuten, olen tällä hetkellä B. Eng (jumala) Viestintä & Elektroniikka tutkinnon haltija.Kiitos.

Jos et tunne ketään työskentelee suuryrityksessä ja tekee RF, yleensä se, että auttaa get liikkeellä yhtiöön etenkin minun nykyinen yritys, mutta ne eivät etsi RF insinöörejä.Joitakin työpaikkoja ei ilmoitettu yhtiön kotisivuilla mutta sisäisesti.Sinun tulisi tarkastella jobserve tai työmaalle listausta RF työpaikkoja.Se ei näytä kirkas tällä hetkellä tekniikan kuin jotkut yritykset ovat irtisanoneet jotkut eli Raytheon, Nortel Networks, joka olisi ollut hyvä yritys työskennellä erityisesti RF puolella.Joka tapauksessa toivotan teille onnea työnhaun.

Kiitos neuvoista.Olen vahvasti samaa mieltä, mitä tarkoitat.Olen vuoden työkokemus RND RF company.And tajusin, että se on aika vaikea tulla hyvä RF yritys.Tällä hetkellä minulla on askel takaisin kouluelämään.Oikeastaan Etsin kotiin perustuu teknisen työn.Mielestäni se voisi olla mahdotonta.Vaan toivon joku tarvitset minun apuani siihen.Joka tapauksessa, kiitos.

Mikä on koti perustuu työ?Tarkoittaako se, että työskentely kotona?

Moi
Voit etsiä jokin rf design joissakin hyvin yritysten uk
1) Simoco tietoliikenne nyt Sepura kansainvälinen valmistus digitaalinen
radiot
2) Team simoco

Kuinka usein teidän ystävät, luokkatoverit, joka sai kotiin
perustuva työ?Voit tarkistaa tämän, ja arvio mahdollisuudesta.

Suurin työ on tiimityötä ja vastuuta henkilökohtaiselle maineelle.

Ainoastaan kotiin perustuva liiketoiminta Tiedän työskentelee konsulttina kotoa.Jos sinulla toimittaa ja pitää lupauksensa ja saa mainetta tehdä, että teillä on paljon työtä.Voit myös periä korkea tuntitaksa, koska jos ne ajaa sinun painiketta, luultavasti viimeinen keino.

Muistan monta kertaa kun olen työskennellyt läpi yöt ja päivät, jotta pystytään tuottamaan vaikea prototyyppi jne. ajoissa.Lopulta huomasin, että voisin periä muutaman kerran hinnat muiden insinöörien, koska en voinut antaa ajoissa.Ottaa hyvin varustettu laboratorio kotona ja kyky tehdä nopeita PCB prototyyppien kanssa PCB mylly / porata myös antoi minulle etua.

Muistan vieläkin katsoa yhdessä asiakkaan kasvot, kun kävelin sisään asiakassuhde prototyyppi päällä-tilan tarjonta PCB täydellinen seuraavana aamuna edellisen päivän kokouksen.Lienee tarpeetonta sanoa, että minulla ei ollut vaikeuksia saada kuormien työ niistä sen jälkeen, ja he eivät koskaan valittaneet hinta!

Oli myös tilanteita, joissa lainaamani erittäin korkea ei saa työtä, koska työn määrä ja päätyi saamaan työtäsi.

Kiitos kaikista kommenteista ja neuvoja.Oikeastaan olen ajatellut saada joitakin suunnittelu tehtävä ja työskennellä kotona.Joten voi tukea itselleni minun nykyinen PhD opinnot.Mielestäni se voisi olla mahdotonta.Joka tapauksessa, onko kukaan täällä UK työskentelevät RF tai digitaalinen viestintä alueelta? Miten markkinat nyt tällä alalla? Tarkoitan UK.Lets antaa muutamia kommentteja.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back