Onko methodto näyttö ohm LCD ADC 0804

D

desmond

Guest
Hei kaikki Onko menetelmä (ohjelma) näyttää ohm LCD ADC 0804 .......... Minulla ei ole aavistustakaan ..... voin tehdä tämän??? thx paljon

Hi Tarkoitan arvo ohm [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 1 minuuttia: [/color] [/size] Onko mahdollista tehdä niin???

[Quote = Desmond] Hei kaikki,, Onko menetelmä (ohjelma) näyttää ohm LCD ADC 0804 .......... Minulla ei ole aavistustakaan ..... voin tehdä tämän??? THX paljon [/quote] luulisin et vastannut mikro välillä. LCD voidaan liittää vain mikrokontrolleri joka on liitettynä sen ADC. Kyllä voit tehdä sen, mutta sinun täytyy kirjoittaa lähdekoodi mikro ja näyttö LCD-näytöltä. Keeping Ω jatkuvasti, olet ehkä vaihtaa K / M suhteen arvoja ... Kippis

Esimerkiksi .............. haluaisin lukea arvoa anna sanoa 100 ohmin vastus näyttö LCD ............ se on mahdollista??? ja miten yhdistyä 8051 ja ADC 0804??? Onko se aivan kuten yhteyden volttimittari???

[Quote = Desmond] esimerkiksi .............. haluaisin lukea arvoa anna sanoa 100 ohmin vastus näyttö LCD ............ on se mahdollista [/quote] Kyllä .. miksi ei? Näyttö 100 ja pitää Ω vakioksi. Mutta sinun täytyy kirjoittaa lähdekoodi 8051 tehdä niin. [Quote = Desmond] ja miten yhdistyä 8051 ja ADC 0804??? Onko se aivan kuten yhteyden volttimittari ???[/quote] Sinun täytyy kytkeä ne nastat jotka kommunikoivat ADC, mihin ne on ohjelmoitu. Miksi volttimittari tuli välillä?: Idea:

Hi pranam77 i cant käyttää volttimittari, cos minun anturi on rajoitettu nykyinen .............. niin mitä voin tehdä mitataan ohmia sijaan jännite ......... . kanisteri u antaa minulle vihjeen miten yhteys 8051 ja ADC 0804 ...... muuten .... Olen kirjoittaa joitakin lähdekoodi näyttää jännitteen ...... on se sama tapa tehdä se on vastusmittari???? thx paljon

Hei Desmond, Voit käyttää ADC0804 kanssa + / - 5V tulolla tuntoetäisyys, tai 0 ... +5 V syöttö joidenkin perusteella arvo, pls Katso sivut 13 tai 8 ja anturit Datasheet liian ... www.national.com/ds/DC/ADC0801.pdf Saat piiri minulta. K.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back