Onko pienempi VCO taaj.

S

svensl

Guest
Tämä on kummastuttaa minua hieman tänään.

Skenaario 1)
Harkitse jakeittain-N PLL.The VCO taajuus menee ketju 2 / 3 kärkiharppi jotka on määritelty, että sigma-delta-modulaattori.The SDM tekee yhteistyötä 16bit panos sana ja tuottaa 3 bittinen ulostulo.Siksi jakaja jakaa joko N-3, N-2, N-1, N, N 1, N 2 N 3, N 4.Tuotos on approx.26MHz.

Skenaario 2) sama kuin edellä, mutta VCO taajuus jaetaan kiinteän tekijä kaksi ennen kuin siirryn jakaja.The SDM on sama päätöslauselma, joten jakeittain osa tulisi olla edustettuina kanssa samalla tarkkuudella.Ainoastaan numero on pienempi nyt meidän täytyy jakaa vain puoli niin paljon.

Q) Onko erilaista tarkkuutta kellon tuotetaan tuotoksen että jakaja?

From matemaattinen kannalta ei pitäisi olla mitään eroa sillä SDM joka tuottaa murto-osa on sama tarkkuus.

Kuitenkin intuitiivisesti,
voisin väittää, että koska jaksot tulon ja FB jakaja on suurempi skenaariossa kahteen, FB jakaja on vähemmän "resoluutio" on jakamalla se alas (tai vastaavat to) on 26MHz.

Voisiko kukaan ota jakaa ajatuksia tästä aiheesta.

Terveisin,Ps.The jakaja käytetään alkaen:

A perheen Low-Power Todella Modulaariset Ohjelmoitavat jaettuna osiin standardissa 0,35-um CMOS Technology

1. minun neuvoni on testata MMD (vaucher jakaja) SD aiheuttaa normaalia toimintaa (käyttäen laajennukset) se ei tietyissä jako numerot (esim. 32 64 128 jne.)
niin
1. Tarkista ja varmista, että se toimii.
BTW selittää hieman plz
(syy tein lähes samalla specs u halua täyttää, mutta käyttää pulssin swallow, kuten olen kertonut u MMD epäonnistui @ tiettyjen jako-numerot (jos u avoin laajennukset)), jos u ei käytä laajennuksia, se toimii normaalisti.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back