Onko sähkömagneettinen aalto on poikkileikkauksen pinta-ala!

A

ahmed Osama

Guest
Aion asti, miten tämä kysymys tulee mieleeni, nyt me kaikki tiedämme neliön lainsäädännön valossa

A2 r2 ^ 2
------ =------------
A1 r1 ^ 2

A1: alueen säteilevän pinnan
A2: alueen valaistu pinta
r: etäisyys alkuperä

kuin edellä EQU.se on mahdotonta, että alkuperä-alue valossa olevan nolla!Joten se on tietyllä alueella!

Nämä yhtälöt ovat matemaattinen malli, joka voi olla kohta lähde.Usein fysiikan yksi idealized mallia käytetään reaalimaailman tilanteissa, koska tulokset ovat tarpeeksi lähellä mitataan niistä tarkoitettua tilannetta.

Sähkömagneettinen aalto on varsin monimutkainen malli aallon yhtälö, että fotonit paras kuvataan Maxwellin yhtälöt, joten se voi olla poikkileikkauksen pinta-ala, mutta fotoni se itse ei ole poikkileikkauskertomukseen alueella tai niin luulen.

Hyvä Ahmed
nyt kysymykseenne näyttää merkityksetön, koska se perustuu hyvin vanha geometrinen optiikka, joka on vanhentunut, jonka sähkömagneettista teoriassa.Kuitenkin se sisältää myös niin syvä merkityksiä, jos olet kysyä alkuperän ja EM aalto ja mistä se eminates.Koska tähän saakka, jopa minun uusimman tiedon,
kukaan ei todella sanoi jos elektroni tai ns Photon tai fictous muiden monet hiukkaset ovat ÄÄNENVOIMAKKUUDEN niin ja näin.Ja Amr M. Selim 's Unity Theory, koska tiedän sen nyt, että elektroni on mallinnettu kuin kohta hiukkaskiihdyttimet, jotka voivat vuorovaikutuksessa EM säteilyn alueella sen ympärille.Silti minun ikioma näkökulmasta se voi osoittautua, että elektroni voi olla tilavuus oman poistaa energian tiheys yksittäisperiaatteen sen asema avaruudessa.

Hän pyytää voimassa oleva kysymys.

Kun vaijeri (sallinette sanoa pyöreä lanka vain selkeyden vuoksi) signaali kulkee klo 1GHz (vielä esimerkiksi!) Mukaan ihon vaikutus kaava EM aalto kulkee noin 2mm anna sanoa perusteellisesti maan pinnalta sisäänpäin keskustassa kapellimestarina.

Nyt sanoa kasvaa taajuuden 9GHz.Mitä tapahtuu?Ihon syvyys on vähemmän.Joten poikkileikkauksen pinta-ala EM aalto vuonna kapellimestari johto on vähemmän.

Minulla on liitetty kuvia.Älä ole vihainen minulle.En ole taiteilija, mutta toivottavasti olisi selvää, mitä tarkoitetaan ihon voimaan.

Kaikki on lanka.Musta on ala, jolla EM aalto ei matkustavat sinne.Sininen on ala (poikkileikkaus) EM aalto on matkoilla ja taajuuden kasvaessa tällä alalla vähenee.

djalli

Hyvä djalli
Et näytä olevan ajautuivat hyvin kaukana "voimassa olevan kysymys ahmed Osama kysyy" kysymys ei ole siitä, syvyys penegtration on metallia tai sen "ei-taiteellisia" kuvia a "rajallinen poikkileikkausprofiiliin lanka" mutta jos on olemassa atominumero aktiivisen säteilyn poikkileikkauksen päästöt.
Itse asiassa on määrä käyttää analyysin monenlaisia laserit on, että nimi, mutta se ei tarkoita sitä, että säteily on poikkileikkausprofiiliin alueen (tai alueen omien lainkaan esp. Kun Säteilevän)
Älkää vihainen minulle, mutta uskon, että joko olet saa pohjimmiltaan kysymys tai olet pettää joka pyysi sitä

Hyvä sifeddin
".

ahmed Osama pyysi lainata "Sähkömagneettisella Wave on melko monimutkainen malli aallon yhtälö, että fotonit paras kuvataan Maxwellin yhtälöt, joten se voi olla poikkipinta-ala".

for example a simple TEM wave (lets not complicate with light for now) does for sure have a cross-section
area.

EM aalto on ohjannut keskisuurten
esimerkiksi yksinkertaisella TEM aalto (avulla ei mutkistaa kanssa valoa nyt) ei varmasti ole poikkileikkauksen pinta-ala.Kuvat ovat voimassa tästä asiasta.Olen vilpittömästi pahoillani olen alkanut lukea säiettä kuin edellä kysymys, kun kysymys oli jotain muuta.Toivon tämän selväksi.Tule sifeddin miksi minun pitäisi suuttua.Omat kuvat ovat kunnossa.Kidding.ahmed Osama wrote:

Aion asti, miten tämä kysymys tulee mieleeni, nyt me kaikki tiedämme neliön lainsäädännön valossaA2 r2 ^ 2

------ =------------

A1 r1 ^ 2A1: alueen säteilevän pinnan

A2: alueen valaistu pinta

r: etäisyys alkuperäkuin edellä EQU.
se on mahdotonta, että alkuperä-alue valossa olevan nolla!
Joten se on tietyllä alueella!

Ok Yksi viime kerralla:
Mielestäni EM aalto ei ole poikkileikkausprofiiliin omia.
ahmed Osama pyysi (jonkin kierretty tapa), jos geometrinen (Ray) optiikka voi handel lähde EM aalto
vastaus tähän on ehdottomasti EI!

bibo1978 todella sekoitti EM Theory kanssa Photon kuva ja luulisin vasemmalle kysymys unanswerd
Joten djalli ja wlcsp ajatellut optisia säteitä joka ahmed Osama kysyi, koska vain EM aalto-ja persued on pesuallas ja lähde

mutta en sulje tämä puhua minun puolelta, että:
Ray Opticsin: Light-säteilyä ja säteet ovat vain linjat nolla poikkileikkausprofiiliin
EM Theory: Light on aalto-ja aalto leviää avaruuteen (eli ääretön poikkileikkausprofiiliin)
Quantum Theory: Light on fotonien ja fotonit ovat lähes hiukkasia nolla restmass eikä joudu tilavuus vain amout tehty (paikallinen) energia vuorovaikutuksessa asian antaa (tai) enemmän intensiteetin vuorovaikutuksen aalto, joka menee koskevat avaruudessa
That's all falks
Olen pois täältä

sifeddin, anteeksi En ollut ollut selvää minun kuvaus Tarkoitin, että Maxwellin yhtälö on vain toteutumisen suhteen Quantum aalto on fotoni, joka ei ole actaully mitä valo on ja sen mukaan, Quantum teoriassa EM aalto ", joka on asiasta aalto että fotoni "voidaan toteuttaa siten, aaltomallin paketti", kun meillä on useita fotonit yhdessä thats miksi itse valossa matkustaa eri nopeudella matkustettaessa eri permeabiliteetin tilat ".Kuitenkin yksi fotoni ei voi olla poikkileikkauskertomukseen alalla, koska se ei voi olla aallon pakettimuotoista yksinkertaisesti.toivomme, että tämä oli selvä.

thats all folks

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back