Op-Amp taitettu Cascode apua ....

K

kart339

Guest
Hei PPL,
Voisin käyttää lausunto ongelma olen edessä minun op-vahvistimen suunnittelussa.Se on yksi vaihe taitettu cascode.Ongelmana on, en ole päässyt virran 25uA (am getting vain 21uA) virtaa kahden taitettu cascode haara. (Spice liitetty tiedosto) Olen vaihtanut harhaa jännitteet ja koot, mutta ilman ajatusta siitä, miksi se tapahtuu, On vaikea vianmääritys!

Toinen ongelma on, että minun DC siirto ominaisuus näyttää siirtynyt vasemmalle alkuperän (kuva liitteenä).Ja olen todella huolissani, jos se on jotain mitä pitäisi olla huolissaan.Kaikki auttaa suuresti arvostaa!Kiitos jo etukäteen!

Regds
Karting
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Symptons sanoitte sähköposti näyttää liittyvän kanssa väärin suuntautunutta OTA, joka aiheuttaa myös järjestelmällisesti tasoittaa Siirron käyrä.Löydät paljon kirjallisuutta (esimerkiksi Ken Martin Analog Integrated Circuit Design), joka kattaa suunnittelun taitettu cascode OTA ja oikean valinnan sekä tulo sivuliikkeen vai tuotannon haara.Anteeksi minulla ei ole aikaa avatkaa pakattuja tiedostoja.

Dear kart339,
Sinä taidat olla tekemässä jännite painottaminen.
Voisitteko kokeilla nykyistä painottaminen.Virtaukset olisi tarkka suhde, jos VDS ovat samat transistorin peilaus nykyinen ja ainoa, jossa se alkaa peilattu.
Kokeile peilaus tasalla avulla yksinkertaisen nykyisen peili.Voisit lukea varius buasing järjestelmien John Martin luvun 5 ja 6

Mitä sinun DC offset.Etsit O / P = 0V I / P = 0V.Tämä voisi vain manipuloida mitoitukselle PMOS ja NMOS yhteisiä Gate string.Tämä on kysymys liittyy järjestelmällisesti offset, lue John Martin hän puhuu systemaattisesti vähentää ja 2-vaiheen OPAMP.
Toivottavasti se auttaa

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back