Op amp temp valvonta - auttaa halusi

Z

zipdogso

Guest
Halusin oli termostaatti ja lajittelee valvoa jäähdytys on heatpipe,

Varsinainen temps ole merkitystä mitä tarvitsen eroa on 2-anturit (yksi kylmä, yksi kuuma.) Kuuma lopussa, heatpipe on vaihteleva temp ympäristöön (niin se kuumenee ja jäähdytin.) Minun täytyy varmistaa, että kylmä loppu on aina kylmempää.joten jos kuuma jäähtyy tarkkuudella x astetta kylmää Haluan käyttää rele käynnistää jäähdytyksen piirissä.

Olen oikeastaan vain halusi yksiköstä (prototyyppi, otaksun.) Mutta hintatarjoukset saada tämä työ vaihtelivat suuresti, jotkin käynnissä tuhansia.

Kuitenkin yksi henkilö ei kohta suuntaan ... mutta ei välttämättä oikea!

Hän sanoi: - "Oma arvaus on, että yoiu saisi lähellä tarpeeksi laskemisesta thermisters sarjaan on 5v rautatie-ja vertaamalla puolivälissä jännite viitetasoihin käyttäen OP amp - ja ajaa rele siitä. Ehdotan kokeilet tätä."

Kuulostaa yksinkertaiselta tarpeeksi ... paitsi minun tuntemus Op ampeeri on suunnilleen sama kuin aivot leikkaus!

Haluan vain käyttää yksinkertaisia NTC thermisters 10k ± 1% 3435 ° K -50 90 ° C

Rele ihannetapauksessa on valvonnan tuotos 16V 8,5 ampeeri mutta jos se on helpompaa yksi 240V 10amp voidaan käyttää niin kauan kuin se voidaan käynnistää.

Minun tarvitsee vain pienen Säätöalue 0 º -10 º tai ehkä 12 º välillä kuuma ja kylmä anturit.

En todellakaan haluaisi ratkaista tämä, jos voin .... ideoita kiitollisena tervetulleita.Haen vähän apua Op amp niin voin rakentaa tämän asian itse

Mutta jos joku haluaa tarjouksen suunnitelman tämän I'd olla kiinnostunut, jos ei latauksen £ 800 - £ 2000!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back