Opamp Design kanssa (80dB-100 desibelin) voitto

A

Anachip

Guest
Hei,

Minun täytyy suunnitella Opamp jolloin myyntivoitto 80-100 desibelin kanssa 1.8V virtalähde.Tarvitsen neuvoa / opas saatuja kokemuksia ihmiset tässä foorumissa.Mikä kokoonpano on hieno suunnitella tällaista apamp joka voi antaa, että amout on hyötyä.

Minulla on tilanne, jos käytän vain 2 vaiheissa on teleskooppivarsi ja toinen voitto vaiheessa voisin saavuttaa niin paljon hyötyä, mutta sitten syöttöjännitteen on rajoitusta teleskooppinen opamp.

2. tilanne on,
voin suunnittelu tällainen voitto kanssa 3 vaiheessa opamp, mutta vaarana on, että vakaus monivaiheinen opamp on hieman vaikea tehdä vakaana.

Olen kuullut taitettu cascode (PMOS / NMOS) tulo vaiheissa, voidaan Voin kokeilla tätä.

Mutta joka tapauksessa, toivo on enemmän ehdotuksia siitä experince kaveri täällä.

Hurraa,
Anachip

et kerro panos-ja tuotos vauhdissa, ja myös GBW ja Cload vaatimukset suunnittelua.voit luultavasti purista, että paljon hyötyä 2-vaiheessa, jos se
doesnt osuivat GBW spec.Vältä kolmessa vaiheessa, jos mahdollista.Taitevalssatut cascode voidaan myös yrittänyt .. mutta sinun täytyy tietää yksityiskohtia i edellä mainittiin ...

hei,

jotka käsittelevät ovat u käyttäen vähintään piirre koko.

u voi helposti saada 80db voitto tai jopa 100 dB kolmessa vaiheessa taitettu cascode arkkitehtuuri,
haluan refere ovat seuraavat paperi ... varmista, että saat sen.

"kompakti teho tehokas 3 v CMOS rautatie rautateille Input Output operatiivisen vahvistin varten vlsi solu kirjastot "..... vaikka tämä paperi oli ment varten 3V ..... olen käyttänyt sitä 3.3V ja 1.8V ilman ongelmia mitä niin koskaan .....

toinen pala neuvoja, älä välitä kanssa gm valvonta subcircuitry jos u voi olla melko vakaa tarjonta jännitteet ..... voit saada vain muutosta 4-6 db ..... niin mennä hieman korkeampi hyötyä kuin teidän vähimmäisvaatimukset.

riippuen GBW .... korvausta caps voisi olla niinkin alhainen kuin 5pf tai yhtä suuri kuin 11 tai 14pf ...... jos valita myös gm valvonta piiri, teidän caps saavat niinkin alhainen kuin 2pf.

Toivon, että tämä auttaa ..... saada paperin mies

ftopic144752.html

Lue paperin lähettämien Opamp ja toisessa postitse.

u voi käyttää voitto-boosted taitettu cascode topology saada haluamasi voitto (80db-100 desibelin). jos asettumisaika vaatimus ei liian tiukkoja ja jos tarvitaan rautatie-to-rautatie o / p, u voi käyttää taitettu cascode opamp jälkeen yhteisen lähdekoodin saada vaiheessa.
toivon, se auttaa.
dont unohtaa napsauttaa auttanut painiketta, jos se todella auttoi you.it ei maksa sinulle mitään kohta.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back