OPAMP dynaaminen alue

No, tasot max ja min tuotannon OPAMP ilman Lisää iso distorssion vuonna signaalin. Jos haluat lisätietoja tästä aiheita, Voit lukea Seuraa kirja: desig kanssa operationals vahvistimet ja Analog Integrated Circuits, Sergio Franco.

Olen samaa mieltä JoseLeonardo. My Op-Amps dynaaminen alueet määritellään suhde on tulosta lähtöön, että pysyy käyttökelpoisen minun sovellus. Jos vääristyminen taajuus ro on minun mukavuusalueen varten App sitten se vielä laskee. Jos se alkaa rautatie OP AMP tai taivuta signaalia niin paljon, että olen menettänyt tietoa sitten ei. vain minun 2 senttiä dfullmer

Kirjassa Opamps kaikille TI he määrittelevät sen seuraavasti: DR = 20 log (Vout (max) / Vout (min)) Jos he sanovat, että Vout (min) määräytyy melutasoa ja offset jännitteet ja Vout ( max) annetaan: Vout (max) = Voh (min) - Vol (max) Tämä he sanovat on määritellä se samanlainen DR määritelmää DAC. Olen hieman hämmentynyt kuin miksi määritelmää Vout (max) on lähtö keinu eikä vain korkeinta tuottoa mahdollista?

Käytännön rajoitukset yhden toimitetaan OP ampeeria saattaa olla yksi syy. Ei rautatie rautateille op ampeeria että ro lähellä tarjonta voisi olla toinen. Tässä on linkki kirjan OP vahvistimissa jokaiselle saatat löytää hyödyllistä. h ** p: / / rapidshare.de/files/27332238/Op-Amps_For_everyone.pdf onnea muistaa kun kaikki matematiikka on tehnyt sinulle niin suunnitteluinsinöörin täytyy päättää mikä on käytännöllistä ja mikä ei. Monissa tapauksissa (ja minun mielestäni) tämä on mitä tekee parhaiten insinöörit .......: D onnea dfullmer

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back