opas minulle poraus kone

M

mfarhan1

Guest
Hei kaikki
Olen etsii poraus kone, joka voi porata hyvin pieni VIAS abaout 0.1mm, mikä on juuri valvoo tietokoneen ja vie excellon kuva tuloliittimeen.
Toisin sanoen halpa CNC kone voi joku ehdottaa minulle mitään koneita ja arvio kustannuksista sen
kiitos etukäteen

Hei kultaseni,
kokeilla sitä kautta MAKKAYS Islamabad tai sali tielle (Lahoren).

veli olen UK ja i-kirjain kaivata CNC kone ei käsi poraus onko teillä ajatus!hurraa

ja kokoontumisvapautta cnc router taulukossa (exalmple ISEL Saksa) ja cnc-ohjain?

on etuyhteydessä keskustelu tänne:

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=164174&highlight =

Mr.Cool

mfarhan, Tarvitsetteko 3 akseli liikkeen ohjaus-tai vain z on kunnossa?

Jos yrittää tehdä oman - olet löytää tarkkuus kara tai tehdä omia.Jos yrität tehdä oman olet etsimään tarkasti ottaen on kara.I dont tiedä, voit käyttää jotain DREMEL, uskon,
että niiden kara, joissa ei ole hyvä 100 mikronia reikä päätöksenteossa.
Joka tapauksessa voi opiskella pora bittinen valmistajan ohjeista kara vaatimukset.

Z-akselilla valvonta voidaan tehdä käyttäen pallo ruuvi kanssa Stepperi tai servo moottorit.PC: llä on pehmeä kuten MACH3 tai turbocnc tai EMC2 (viimeinen on ilmaista, ja loput ovat halpatuonti) voi toimittaa muokata akselin kautta rinnakkaisporttiin.

Hinnoittelun vain z-akselilla (usd):
haluaisin sanoa tehtävä Chine Stepperi - 30 - 40,
ohjain (hyvä) 100 -150,
ballscrew (voi olla nolla takaiskua) tuella laakerit ja moottori COUPLER -> 300,
mekaanista työtä (joka on maasta riippuen),
lineaarinen ottaen for z-akseli - 30-50
kara tarkasti ottaen -?
Nopeiden kara moottori -?

Tarkista cnczone.com sivuilta lisätietoja.Siellä voit etsiä linkkejä jopa halvempaa premade vaihtoehtoja eBay.Luulen tiukin (kallein) on kara.

esimerkki .. tässä linkki http://www.t-tech.com/products/models.asp ther's a mill / poratangot cnc kanssa min porata reikä 13mils (sinun täytyy 4mils), mutta Z-akselilla tehty solenoidi (ei Stepper )
päätöslauselman xy on 0,25 mils (0,62 senttiä / mm) hyvä.
En nyt tiedä, onko teidän vaatimus (4mils) nopeus kara on highter mutta sitä mieltä, sinulla on oltava 50.000RPM min ja microstepper on Zaxis.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back