Opteron v / s Xeon

L

lubby

Guest
Uusi täällä joten en ole varma, onko tämä oikea indeksi, mutta odotan saada uutta super-dooper koneen toimimaan Cadence Linuxissa, ja ihmettelen, mitä saat.Tämä tulee olemaan analoginen circuit design (SIM / layout / etc).Olisin käynnissä Red Hat Enterprise, joka Cadence näyttää nyt ajaa 64-bittisessä tilassa sekä jalostajat.

Onko suorituskyvyn hyödyntää yhtä v / s muut?On enemmän tuskaa saada (ja pitää) toimi?On yksi buginen alle Cadence?

Lisäksi, jos joku on suosituksen hyvän näytönohjaimen käyttöön tämän arvostaisin sitä.Minun tärkein tavoite on pystyä tekemään paljon asettelun kotoa (kaksi 20 "LCD-näyttöjä, jotta kahtalainen lähtö-kortti on tarpeen, tai kaksi singleä, luulisin). Käytän Nvidia Quadro4 töissä nyt, mutta ei ole varma, onko se parasta. Mutta aion myös päättänyt tehdä noin raskaiden Sims joskus, joten luku Haluaisin vain saada jotain tehdä kaikkea.

Kiitoksia paljon!

Olen todennut, että Spice simulointi on erittäin herkkä päämuistia viiveellä.Käytän Sciencemark2.0 verrata mausteeksi.On suuri korrelaatio.Esimerkiksi 2 GHz Opteron W rekisteröity muisti täydellinen mauste noin 60% vs. 2 GHz Dual Athlon.Sciencemark antaa samat arvot.

Samalla entistä käsittelyssä ja hinnoittelu kai ei ole yritys vastausta, jos Opteron-tai Xeon on parempi kuin Dual Core P4.Niin pitkälle kuin jalostajien mennä, mitä minun pitäisi nojata on tähän?Tiedän, että Dell on hyviä tarjouksia palvelimilta, ja olen ollut tyytyväinen Dell aikaisemmin - mutta he dont do AMD.Ja Xeons näyttävät tulevan on merkittävä hintaan.Oletan Etsin paras bang for the buck korkealla loppuu palvelin, mutta ei nessesarily top of the line (ESP jos suhteellisen suorituskyvyn parantaminen on minimaalinen).

Lisäksi - kuinka paljon 64bit ostaa sinulle?Tiedän Spectre ja Virtuoso on 64bit versiot.Luulen paljon parannusta on "tulevaisuudessa", mutta ei kukaan ole% parannus numerot?

Sillä ei ole väliä, jos saat Xeon tai Opteron, ne ovat molemmat erittäin nopeasti juuri nyt.Mutta varmista, että saat paljon RAM-muistia 2 Gt tai 4 Gt ja nopeaa SCSI-levyjä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back