Optical eristäminen analogisen signaalin

S

Sammy-e

Guest
Olen yrittävät optisesti eristää alhainen jännite (0-7v) DC analoginen signaali tietojen hankinta yksikkö.Onko kellään mitään ehdotuksia?Olen ollut kaivamassa on IC, mutta toistaiseksi kaikki näyttää olevan tarkoitettu logiikan signaalin tasoon.Kiitos.

Hei, olen kerran IL 300-G, analoginen optocupler check it out.

Uskon valodiodin voidaan käyttää analogista tapauksissa asianmukaisesti moduloidut valonlähteen kuten LED ....

Hei,

Uskon, että kaikki ratkaisuehdotuksiin voisi olla mielekästä.Se on suuresti riippuvaista eritelmän.Mainitakseni muutamia tärkeitä parametreja:

Eristäminen jännite
Eristäminen kapasiteetin
Jännite ohimenevä koskemattomuus
Kaistanleveys
Lineaarisuus
Melu vastaavasti päätöslauselma
Virrankulutus
Koko ja formfactor

Yleensä saat kompromissi eri näiden parametrien

Ottaen huomioon
nykypäivän teknologian, lähinnä digitaalisen ratkaisut leviävät, varsinkin kun digitaalisen tiedon hankkiminen on osallisena.Tällaisissa tapauksissa järjestelmien suunnittelusta voisi suuntautua erillään.

eg at Analog Devices or Texas Instruments.

Kuten viitearvona state of the art analogisissa ratkaisuja, ehdotan selata aihetta eristäminen vahvistimet
esimerkiksi Analog Devices tai Texas Instruments.

Terveisin,
Frank

Jos se auttaa, asennusohjelma on paine anturi ja piiri on tarkkailun jos Lähtöjännite ylittää tietyn kynnyksen.Jännite on välillä 1 & ~ 7 V ja mahdolliset muutokset ovat yleensä hyvin hitaasti, koska paine yleensä menee ylös ja alas melko vähitellen.

Auttaa valvomaan valtion varmuuskopio on daq mitata panos linjat ja raportointi takaisin tietokoneeseen.Ongelmana on se, että kun daq ottaa sen mittausmenetelmissä on jonkin verran kapasitiivinen buildup siihen mittausmenetelmissä linjat on pistoskäytön virhe osaksi piiri.

Joten ajatus on optisesti eristää mittaus alkaen signaalin linja estää virhe injektiosta.

Ei ole paljon valtaa, responsitivity, tai muodon tekijä vaatimukset.Oma suurimmat huolenaiheet ovat luotettavuus ja yksinkertaisuus.

CapBlack: kiitos,
otan ottamista tutkimaan siru sinulle ehdotettu.

Borber: voisitteko antaa linkin esimerkki siitä, mitä olet ehdottaa?Kuulostaa hyvältä ajatukselta.

Frank: Toivon, että jos jotkut siitä, mitä olet etsimässä ...

Kiitos, että kaikki ehdotukset, I'll jatkaa tätä säiettä niin paljon kuin mahdollista (min 1/day, mutta ongelmia enemmän).

Hei,

jos olen ymmärtänyt oikein, optisesti erillään itse ei vaadita, ainoastaan erottamiseksi puskuroinnin, että signaali voidaan kanssa OP jännite seuraaja.

Jos sulkeminen edellyttää kuitenkin, että ehdotettu analoginen optocoupler IL300 http://www.vishay.com/docs/83622/83622.pdf olisi luultavasti sopiva opion tai Analog Device tai TI analoginen eristäminen vahvistimet.

Terveisin,
Frank

Check out:

www.clare.com

LOC110 tai LIA100 käyttöturvallisuustiedote auttaa

Pidän siitä ajatuksesta käyttää IL300 tai LOC110 koska mielestäni se on sama, mutta kun luet läpi tekninen Olen epävarma siitä, miten se olisi wired asti.

Pg 9 kävelylenkkejä kautta laskettaessa vastuksia, mutta en ole aivan seuraavat kaiken ...

R3 = Vb / IPL
Mikä on Vb ja miksi he valita 3V?Miten oli 100 UA kuvassa 4 valittu?

Mikä on Ifq ja miten voin tietää, mikä se on?

R1 = R2 (Vm / Va - 1)
Olen olettaen Vm on syöttöjännitteellä, mutta mikä on Va?

Onko bin valinta on tehdä voittoa?Joten jos haluan yhtenäisyys voittaa,
haluan valitse R5 on 30kOhm?

Vuonna calc'g R4, Vopamp on vain puolet siitä, mitä minun Vcc on oikein?

Kaikki oivalluksia olisi paljon arvoa.Kiitos.

Ette lukea tiedot huolellisesti.On selvää, että sinulla ei ole tarpeeksi kokemusta, jotta voitaisiin toteuttaa tällaisia piiri itse ilman huomattava määrä työtä.Yhden yksikön hakemus kuten sitä edellyttävät,
suosittelisin teille lisää integroidun ratkaisun,
esim. TI:
n ISO122/ISO124 tai vastaavaa.N: o Hasle kanssa laskettaessa.Vin = Vout aikana.Tarvitset eristyneillä virtalähteen sekä syötön ja ulostulon piirejä, jotka sinun tulee joka tapauksessa.

Se on vähän kalliimpi ratkaisu osissa mutta se säästää paljon aikaa.

On olemassa paljon on jo tehty ja pakattu ratkaisuja "signaalin conditioners" saatavilla kaikkialla, jo virtalähde ja kaikki suoja-ja conditioning piirejä rakennettu
sisään He tipically työtä signaaleja 0-10V.Esimerkiksi Analogiset
n 7B41-moduulin (7B41-01-2).

Siniša:
Olen ollut harkitsee ISO124, I'll tarkastella hieman sitä kohti tai 7B41.I'd on samaa mieltä teidän kanssanne kokemukseni tasolla, mutta jos joku on vihje tai kaksi IL300 tuen piiri olin todella arvostaa sitä myöhempää käyttöä varten, miten jotkut lomakkeissa työtä.Kiitos.

Voit löytää hyödyllisiä.

Hope se auttaa

dfullmer
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Jos kuitenkin haluat käyttää IL300, sinun pitäisi saada joitakin perusasioita tietämystä opamps.siellä on mukavaa painettu materiaali kelluvia EDAboard siitä.Kun sinulla on hyvä käsitys opamps, voit lukea app50.pdf saatavilla Vishay tukeminen IL300.Ajatus tällaisesta adapterit on ottaa yksi valokuva vastaanottimia palautetta silmukkaa ja ottaa tämä toinen valokuva-vastaanotin ei vastaa ensin yksi sama siru, niin se olisi sama tuotos samoin.On tärkeää pitää mielessä miten opto COUPLER työhön ja mitkä ovat sen tiedot.
Haaskata aikaa tämän käyttöturvallisuustiedotteen ja mainittava hakemuksen merkinnän pitäisi antaa sinulle tarpeeksi tietoa siitä, miten suunnitella oman conditioner.

Onko mielessä, että sinun pitäisi olla passiivinen signaali conditioning ennen samoin suojelun panos-ja tuotos.Jos et tekisi tämän suuria määriä on epätodennäköistä, voitte säästää rahaa.

sparso wrote:

Check out:www.clare.comLOC110 tai LIA100 käyttöturvallisuustiedote auttaa

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back