optoelektroniikka ura-kytkin

W

watertreader

Guest
Hei,

juuri mennyt käynnistää kaapeli minun kamera.Toisessa päässä on 6-nastainen liitin kameran valvonta-porttiin, kun toisessa päässä, jossa olen yhteyden käynnistävät lähde on muoto optoelecrtonic ura vaihtaa tai Optek OPB841W55.

Haluaisin pitää kytkeä käynnistävät tulo (sähköinen signaali) tämän vaihtaa ....Miten minun pitäisi tehdä se?Olen etsiä ympäri ja totesi, että rotatary / lineaarinen Encoder voi tepsiä, mutta mielestäni käyttö on varsin kummallinen ....Vain itseltäni, onko tämä yleinen käytäntö?tai on olemassa parempia tapoja ...Tämä on ensimmäinen kerta, kun kohtasit tämän kytkimen

En ole varma, mitä lineaarinen tai Rotary Encoder on tekemistä käynnistää opto kytkin, mutta niin ei ole ollenkaan vaikeaa.Se on opto-interuptor kytkin.Yksi puoli on IR-LED ja toinen puoli on IR kuva reseptorin diodi.Ainoa asia mitä sinun tarvitsee tehdä, on huolellisesti DESOLDER kytkin ja liitä viestin generaattorin sivulle, jossa on kuva-reseptoriin diodi sitä.Varmista, että jännitteen taso ovat yhteensopivia, mutta digitaalisen kameran jännitteet ovat likley 3,3 volttia, vaan olla hyvin varovainen täällä, jos käytät väärää jännitettä on mahdollista vahingoittaa kameran.

Sceadwian kirjoitti:

En ole varma, mitä lineaarinen tai Rotary Encoder on tekemistä käynnistää opto kytkin, mutta niin ei ole ollenkaan vaikeaa.
Se on opto-interuptor kytkin.
Yksi puoli on IR-LED ja toinen puoli on IR kuva reseptorin diodi.
Ainoa asia mitä sinun tarvitsee tehdä, on huolellisesti DESOLDER kytkin ja liitä viestin generaattorin sivulle, jossa on kuva-reseptoriin diodi sitä.
Varmista, että jännitteen taso ovat yhteensopivia, mutta digitaalisen kameran jännitteet ovat likley 3,3 volttia, vaan olla hyvin varovainen täällä, jos käytät väärää jännitettä on mahdollista vahingoittaa kameran.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back