optoerotin (817C) vaadittuun laskemiseen

M

Mithun_K_Das

Guest
Haluan käyttää 817C OPTOCOUPLER eristää lähde ja pärjättävä jännite. Tarvitsen laskelma jännitteen muutosta pin3 muutospaineissa jännitteen PIN1.

Ei ole mitään keinoa voit tehdä mitä haluat ja säilyttää tarkkuuden. Olen nähnyt tämän tehneet laitteisiin kutsutaan lineaarinen optoerottimilla [url = http://www.vishay.com/optocouplers/list/product-83622/] Vishay - Optocouplers / Isolators - IL300 - Lineaarinen OPTOCOUPLER, High Gain vakaus, laaja kaistanleveys [ / url] Ne ovat pääosin optoerotin kanssa kaksi samanlaista lähdön vastaanottimet ja käytät jotakin lähtöjä palautetta varmistaa, että tuotanto on taso, että se tulisi mukaan input / output suhde Löydät Tyypillinen piiri s Datasheet. Alex

Hei, tässä on kaksi kuvia käyttöturvallisuustiedote osoittaa Collector virtaa Photo transistorin vs. CE-jännite 817C ja siirtää suhde verrattuna eteenpäin nykyisestä. Siirtäminen suhde 817C on 200-400%. Voit laskea tarvittavat parametrit perustuvat Taulukkonäkymä antaneet tietoja. [Liitä = CONFIG] 61496 [/ATTACH] [Liitä = CONFIG] 61497 [/ATTACH]

Koko laskelma on tulossa niin paljon monimutkaisia ​​luokseni vain vähän mittaus. Onko mitään yksinkertaista ja lineaarisesti?

Luuletko, että he olisivat luoneet lineaarinen optoerottimilla jos se oli niin helppo käyttää yksinkertaisen OPTOCOUPLER ja saada tarkkoja tuloksia? Vaikka voit laskea sen tulos on lämpötila ja laite riippuvaisia. Alex

Olen tehnyt joitakin kokeiluja lineaarinen optoerottimilla. Vaikka Perkin-Elmer, ei Vishay, mutta tulokset eivät olleet todellisuudessa niin hyvä. Signaali yhdistettynä ajautui voimakkaasti lämpötilan. Myös saavuttaa vakaan tilan kesti melko kauan. Jos etsit jotain helpompaa, Haluan ehdottaa saada joitakin standalone ADC tai pieni mikro joka on yksi (kuten TI MSP430) ja sitten vuorovaikutuksessa sen kanssa muun ciurcuit käyttäen SPI tai UART jotka ovat erittäin helppo pari optisesti tavalliset kytkimet.

HI, Perkin-Elmer tuottaa Optocouplers niiden välineitä, jotka ovat enimmäkseen Laboratoriolaitteet. He tarvitsevat tarkkoja mittauksia varten Test Works ja tietysti ne ovat kalliita.

En oikein usko ne ovat kalliita. Puolassa (missä muuten Panasonic lineaarinen optoerottimilla eivät ole käytettävissä) Perkin-Elmer pikaliittimet maksaa noin PLN 20-25, mikä vastaa noin 8 dollaria. Koska tämä on kinda erikoisuus komponentti, en usko, ne ovat kalliita. Toisaalta on sellaisia ​​rahoja u voi ostaa MSP430F2013 ja dual OPTOCOUPLER lähettää ADC tulokset keskusyksikkö.

Haluan suunnitella pieni aurinko maksu-ohjain (10A-20A: / 12V/24V/48V). Tässä tapauksessa Minun täytyy mitata auringon jännitteen mutta koska se ei ole mahdollista pitää yhteinen GND niin minun täytyy eristää aurinko GND Battery GND ja myös mitata aurinkopaneelin jännite tuottaa dynaamisen PWM signaali ohjata latausvirran. Koko järjestelmä on sisällä 5-8 $ vain. Joten minun täytyy suunnitella ja kustannustehokkaalla tavalla.

Hei poorchava, olin vain vertaamalla markkinoilla sekä valmistajien (kuten olen työskennellyt Perkin-Elmer, joten tiesin vähän siitä heille). Täällä maani VISHAY on noin 0,1 dollari kappaleelta ja PE on noin 0,8 dollari kappaleelta.

Mies ... Olen alkanut vakavasti miettiä muuttoa Pakistan ... :):) Siitä mitä sanot ja muista aiheeseen jonkin aikaa sitten (n. PIC MCU hinnat Pakistanissa) näyttää siltä, ​​että muuntamalla kansalliset valuutat dollariin, elektroniset komponentit ovat 5-10 kertaa halvempaa Pakistanissa kuin Puolassa. Se on kinda törkeää .... Mutta on-topic: Jos hakemuksesi aurinko laturi, haluan ehdottomasti mennä MSP430 + tavallinen optocpupler. MSP430 on suunniteltu naurettavan alhainen virrankulutus (mielestäni jopa 100 nA lepotilassa, ja 1 uA kohti MHz aktiivisessa tilassa). Päälle, että ohjelmointi on hyvin yksinkertainen. Debuggeri voit ostaa 4,30 dollaria ilmainen postitus (Launchpad). Lisäksi: ne ovat erittäin halpoja, joten käyttämällä tavallista puutarhan eri dual OPTOCOUPLER voit helposti sovi 8 dollaria budjetti.

Hello!
(mielestäni jopa 100 nA lepotilassa, ja 1 uA kohti MHz aktiivisessa tilassa)
Toivon, että se oli kirjoitusvirhe. 1μA/MHZ on vasta kehitteillä. Viime laitteet (F5x) kuluttaa noin 250 μA / MHz. Jos käytät F5X sen maksimaalinen taajuus (25MHz), sinun tulee kuluttaa noin 6 mA. Nyt FRAM laitteet ovat vielä hieman paremmin ja voi pudota alle 100μA/MHz. Tarkista dokumentit koska en ole 100% varma luvuista, mutta luulen 250μA/MHZ ja 100μA/MHZ on melko lähellä. Dora.

Olet oikeassa, olin kirjallisesti suoraan minun muistini tarkistamatta. MSP430F2013 jolla olen työskennellyt nyt on tehonkulutus 220uA/MHz taas aktiivinen, 0,5 uA valmiustilassa, ja 0,1 uA RAM säilyttäminen tilassa. Anteeksi disinformaatio

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back