orcad 9,1 ja pspice komponentin luominen

B

belzebuth

Guest
Hei,

voi joku auttaa?ei kukaan tiedä, miten luoda newq kirjaston valmistaja komponentin mallia tai mallin antamien magneettisia suunnittelija?tekee opetusohjelma on olemassa?

Olen kokeillut mallin toimittaja, mutta se näyttää hyvin vaikea käyttää, kun voin käyttää tiedosto-valikosta vaihtoehto: luoda osittain tai jotain muuta ...ja jos voin käyttää tuloksena OLB tiedosto nojalla talteenotto, kun simuloidaan sanotaan, että ei ole malli tai jotain muuta ...

joten kysymys kuuluu: miten lisätä uusia malleja simultation ja käytettäväksi talteenotto?(eli tunnuksen luomista, malli attachement etc?)

kiitos kaikenlaista apua.

hei!

yust yrittää klikkaamalla osa (esim. opamp) -> sitten - muokkaa - PSpice malli -> ja siellä olet.

Täällä voit luoda uuden lib tai lisätä uuden laitteen (se toimii samalla tavalla kuin luoda uusi osa tai symboli)

Kyllä, se
on right.Take vilkaisemalla
<http://www.analog.com/technology/dataConverters/precisionVoltage/spiceModels.html>, <http://www.pspice.com/models/links.asp> tai muiden komponenttien manufaturers verkkosivujen ladata mitä haluat .

Mmmm ...Aion yrittää tehdä tämän muistista täällä.

Sinun on ensin luotava symboli.Tämän pitäisi olla helppoa osittain.Vetää ylös ja tallentaa sen uuteen kirjastoon.Olen olettaen olet jo mallin txt-tiedosto.Sinun pitäisi pystyä alentaa valikon alkaen työkalurivi, joka sanoi muokata mallia.Sen pitäisi keksiä tyhjä editor tyyppi ikkunassa.Leikkaa ja liitä mallin sen.Tämä vain tuo txt mallin oikeaan paikkaan.Nyt meillä on kytkeä mallin tunnuksen.Tämä tapahtuu muokkaamalla määrite.Uskon, että se on malli mallipohjaa sinun täytyy muokata.Tämän pitäisi yhteyttä itse mallin.

Kuten jotkut muut käyttäjät aiemmin mainittiin, olisi saatettava on jo tehnyt mallin ja ottaa hyvä tarkastella, miten se on tehty.Sitten muokata sitä ja tallentaa sen eri nimi (tai kirjastossa).Jos et ole varma,
varamaksutapaa vanhan kirjaston ensin.Tämä on minun luku se on ensimmäinen paikka.

Onnea

Taisteluhelikopteri

Minulla on sama ongelma, mutta se toinen tapa ... i dont löytää leuat i käyttää kirjaston ja samalla i cannt luo niitä, koska i dont osata mallejaan .. Voiko joku auttaa minua?
osat TDA8771 ja TDA8703 .. ole paikka i voivat saada malli siitä? .. vain antaa minulle mitään ehdotusta

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back