OrCAD 9.2 eivät tuota Board Outline?

M

M

Guest
Hei,

Olen parhaillaan kanssa OrCAD Layout 9,2 suunnittelu minun PCB ja hallituksen luonnos ei tuottanut automaattisesti jälkikäsittelyä.Jotkut PCB valmistajat hyväksyä hallituksen kertoa kuvausta lisäkonsultoinnin kerros (SST esimerkiksi) tai asiakirja, mutta se ei aina ole ...Olen tehnyt jotain väärin?Onko se OrCAD 9,2 viasta jo tiedossa?Onko tämä bugi korjattu seuraavaan versioon (10 kai) niin, että minun on siirryttävä viimeistään OrCAD versio?

Olen joku on aiempaa kokemusta tämän vanhan ORCAD versio ...
Thx,

Määritysrajasta

Hei,

Ensin syntyy hallituksen kertoa maailmanlaajuisen kerros.jälkeen valita, että yksi ja mene spreedshhet \ esteitä.

Tässä voit kopioida sama asia differnet kerroksittain.ORCAD hyväksyy vain lautakunnan pääpiirteittäin, jotta voit Chane jokaisen esteen tyypistä yksityiskohtaisesti missä kopioit.

Havi

Thx Havi,

Käytin menetelmällä piditte viime viikolla viimeinen järjestyksessä.Hallitus kertoa alun perin laadittu maailmanlaajuista kerros on kopioitu toisesta vapaa kerros (SST meille).Mutta minun oli lisätä kommentteja minun email varmasti valmistajat selittää tätä temppua.Tämä ratkaisu ei näytä olevan kovin "ammattijärjestöt" ja kai hallituksen luonnos on tuottanut automaattisesti jälkeinen käsittely performant CAD-työkalu (mahdollisesti lisäämällä Gerber-tiedosto on omistettu maailmanlaajuisen kerros).Tiedätkö, jos se on th tapauksessa 10-versio.

Thx,
Määritysrajasta

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back