Orcad capture cis virhe [net0016]

C

chuzkin

Guest
Hi everybody. Teen kaavamaisen kaapata cis mutta kun minä ajaa BOM, seuraava virhe tulee: ERROR [NET0016] ei ole yhdistys tiedostoa% s. Määritä tämä File Manager. BOM Valmis. Myös silloin, kun olen Double Click tahansa osaa kaavamaisen (käyttää OMAISUUS EDITOR) ja yritä sulkea X on ylöspäin oikeassa yläkulmassa, seuraava ilmoitus näytetään: ORCAD CAPTURE evätään nimeämätön tiedosto ja kun yrittää sulkea CAPTURE IVY , sama viesti tulee repeteadly ja voi sulkea (I Hace pakottaa käyttämällä Task Manager). Versio on Orcad 9,0 terveisin.

Teen kaavamaisen kaapata cis mutta kun minä ajaa BOM, seuraava virhe tulee: ERROR [NET0016] ei ole yhdistys tiedostoa% s. Määritä tämä File Manager. BOM Valmis.
Sain tämän saman virheen. Kaikki tein oli mennä hakemistoon missä olet kertonut OrCAD tallentaa. Bom-tiedoston, valitse se, mene Properties, ja muuttaa sen avautuu ohjelman WordPad. Se ei vieläkään avaa suoraan minulle, kun valitset View Output vaihtoehto OrCAD, mutta tällä tavalla voit silti tarkastella BOM. BTW, voit myös avata sen Muistioon samoin. Anteeksi, että en voi auttaa sinua muiden ongelma. Onnea!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back