orcad Capture layout: alussa vaiheet

L

linkaiyu

Guest
Hi! Kirjoitan minun kandidaatin tutkielman bipolar nykyinen generaattori. Olen tehnyt toistaiseksi kaikki Ohessa laskelmat ja simulaatioita pspice. Nyt on aika luoda pcb. Käytän orcad talteenotto ja ulkoasu. Ensinnäkin, voitko ehdottaa minulle mukava opetusohjelma alkeista? :) Tässä on kuva kaavamaisen ja taitto: mitä minun pitäisi lisätä kaavamaisen varten virtalähde ja signaalin lähde? tahansa suggetion tulee arvostaa! Kiitos!

Sinun tulisi kunnolla lisätä joko juottaa pad teidän teho / maa / lähtö. Tai käytä liittimiä.

kiittää u vastaamiseen! En tarvitse liittimet virta / maa / lähtö. Minkälaisia ​​liittimiä käytetään yleensä? Mitkä ovat niiden nimet kaapata?

se riippuu hakemuksesi, tehonkesto jne. Voit käyttää vain yksinkertaisia ​​pin-heades alkajaisiksi. Tiedän nämä ovat saatavilla layout. Älä muistaa joka kirjastossa ... vaikka. Kaavion Yritä etsiä alle liittimet, siellä voit löytää sopivalla Capture symboleja tai voit tehdä sellainen itse.

Koska kaikki on PTH ja 0,1 "pitch, että yritetään löytää liittimet samaan piki, on miljoonia, nämä tyyppi on melko hyvä, koska se on helppo tehdä oma custome kaapeli ylös ja saada siisti työ. HOUSING, 2.54MM, 3WAY | Farnell Yhdistynyt kuningaskunta [/url] Olisin myös hyvin houkutusta lisätä irrottamista on OPAMP tarvikkeita, mahdollisesti 0,1 alaspäin (tai ylöspäin) maahan.

Mikä versio OrCAD Ikuista käytät? Julkaisuvapaa uudempi että 10,5 Asiakkaalla on mahdollisuus saada selville OrCAD virtaus opetusohjelman asennus. Tämä on opastaa askel askeleelta ottamiseen suunnittelua kaappauksesta layout.

kiittää u kaikki taas! En tiedä virtaus, se on upeaa! juuri sitä mitä tarvitsin .. julkaisemme taas täällä, olet todella hyödyllinen:)

Hi! Olen täällä taas:) Tämä on datalehdestä OPAMP ja pin numerot eivät täsmää vuonna orcad layout heti kun antaa jalanjälki siihen (en käytä balacing nastat) [Liitä = CONFIG] 59552 [/ATTACH] Mitä minun pitäisi tehdä? Kiitos! :)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back