Osakekurssi ennustaminen käyttäen hermoverkoston

L

leekk8

Guest
Olen kiinnostunut kehittämään hakemuksen ennustaa osakemarkkinat käyttää keinotekoisia hermoverkoston.Ei kukaan on idea tässä?

Aion käyttää backpropagation algoritmi, joku ehdotusta tai mielipidettä?

En ole varma, mitä minun pitäisi laittaa kuin panos hermoverkoston.

Apple iPhone 6 jest nudny. HTC One M9 będzie "wyjątkowy, bardziej osobisty i robiący oszałamiające wrażenie po wyjęciu z kieszeni".

Read more...

Paul D. McNelis, "Neural Networks in Finance: saaminen Ennakoiva EDGE Market"
Academic Press | ISBN 0124859674 | 2004 Vuosi | PDF | 1,7 Mb | 256 sivua

http://avaxhome.ru/ebooks/mcnelis.html

latauslinkki
http://rapidshare.de/files/4004159/PDMcNelis_-_Neural_Networks_in_Finance.rar.htmlOle hyvä ja palautteen Pääset ensimmäinen miljardia euroa))

Artem,

Thank linkkisi, mutta olen edelleen havent ladata sen, koska olen odottanut minun laajakaistayhteys.

Onko kukaan tehnyt tällaisia hakemuksen ennen?

Ei kukaan ole ajatus tästä aiheesta?Mitä minun pitäisi tehdä syöttää ja joka hermoverkoston algoritmi on sopivampi?

Jos et tiedä, että ohjelmisto tehdä tämän käyttämällä hermoverkoston käsite, kerro minulle.

Kiitos.

Olen tehnyt työtä tällä alalla aikana viestiini grad tutkimuksessa.Ongelmia on kaksi
Voin nähdä hermoverkoston.

1.Määrä solmujen sinun on sinun.Mutta enemmän solmuja sitä enemmän
laskenta on tarpeen.Ne eivät nouse merkittävästi, jos täysimääräisesti
Koko hermoverkoston kunnolla.Staattisia analyysi vie paljon aikaa.

2.Tarvitset paljon tietoja kunnolla junan järjestelmään.Sekään siitä, miten
hyvä on järjestelmä on edelleen kyseenalainen.

Lähes 15 vuotta sitten käyttöön yhden solmun neuraalilaskennan netowk mukaan
ensimmäinen hermoverkoston paperia.Käytössä 8086 PC olen koulutettu sen kolme päivää ja turhaa
sanoa, en ole koskaan valmiiksi.

Älkää ymmärtäkö estää kuitenkin, et ehkä niin fiksu tehdä sitä.

Onnea

Taisteluhelikopteri

Taistelukone,

Itse asiassa, en ymmärrä arkkitehtuuri neuraaliverkkoperiaatetta on jopa minulle.Useamman solmu käytän, lisäävät koulutuksen ajan.Olen käyttöön sormenjälkien tunnistusjärjestelmässä käyttäen hermoverkoston, koulutus vie minut 7 tuntia käyttää Pentium 4.

Haluan tietää, jos haluan toteuttaa osakkeen hinnan ennustaminen järjestelmän avulla hermoverkoston, joka algoritmi on sopivaa ja mitä tietoja minun pitäisi käyttää tulo.

Kiitos.

leekk8;
Minulla on joitakin kysymyksiä kysyä teiltä, miten käyttää hermoverkoston tunnistaa sormenjäljen.
Onko mahdollista antaa minulle sähköpostiosoitteesi?

kaivos on kejunconsult (at) gmail.com

kejunconsult,

Koska tämä on aihe noin osuus ennustamiseen, mielestäni kysymys on off topic.

Lähetä oikeaan aiheeseen, koska joitakin aiheita tässä foorumissa on noin sormenjälki tunnustamista.

Ottaa minuun yhteyttä henkilökohtaisesti, lähetä minulle PM.

On osakkeen hinta ennustettavissa lyhyellä aikavälillä?Monet ammatilliset huomioon johtajat käyttävät omia matemaattinen malli sanoa, kun ostaa tai myydä.Ohjelmasi on tehtävä näiden laskelmien ennustaa määrän myyjien vs. ostajien määrää.Sitten on vaikutuksia yhtiön voittoa osakkeen hintaan.Sinun tulee ennustaa voittoja yrityksille ilman pääsyn tilinsä.

Mitä tuotantopanosten käytämme ennustaa osakekurssien?Meillä on myös yrityksen tilasta tai ehkä markkinoiden kunnossa?Miten If I Only käyttää yhteisiä tietoja, kuten higgest hinta, alhaisin hinta, avaaminen hinta, päätöskurssi, ja indeksi, alkaen viime vuoden ehkä?

Kyllä, tämä on lyhyellä aikavälillä, ehkä 10 päivää tai 1 kuukausi.Oikeastaan tämä ohjelma auttaa ennakoimaan hinnan aikavälillä historiallisen hinnoittelua.Jälkeen ennuste, meidän täytyy tutkia yrityksen suorituskykyä käsin.Joten toivon, voi kehittää ohjelma tähän tarkoitukseen.Any idea?

Haluan tietää, jos vain laittaa viime päivän hinta-ja volyymi, riittääkö se?Miten toteuttaa tämä on?Ole keskimääräinen tai laittaa kuvan suoraan?

Ehkä u pitäisi tietää keskimäärin 1st, siellä on paljon matemaattisia funktioita u käyttää tästä ..Ihmettelen vain, mitä tulo pitäisi käyttää tässä tapauksessa?nämä kuten suurin, pienin, avata tai sulkea hinta, tarpeeksi?

Oikeastaan minulla on ystävä, joka on elinkeinonharjoittaja ole ajatellut sitä.Mutta myöhemmin, hän ei ole täydellinen ajatus hankkeesta, koska jostain syystä.

Joka tapauksessa olen sitä mieltä, U tarpeen sisällyttää joitakin parametrejä, jotka voidaan tunnistaa näiden mallien, kuten H & S.On hyvin tärkeää.Ehkä se ei ole kovin kriittinen soveltamista ohjelman osaksi KLSE markkinoille.

Mutta jos U on tulossa noin volitile markkinat kuten HangSeng, Nikkei ja Dow.Sitten, U on pahassa pulassa.

Joshoo,

Kiitos vastauksesta.Voitteko selittää, mitä on H & S malli?Olen kiinnostunut tehdä KLSE, kuten olen Malesiassa.Voitko antaa jonkinlaisen kuvan?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back