osalta simuloi siruja käyttäen PSPICE

S

shashipoddar

Guest
Voiko joku kertoa minulle, jos voimme simuloida siru tietämättä sen sisäisen siru kaavio.Kuten olen hyvin varma, että mikään yritys ei anna mitään sisäistä kytkentäkaavion.Joten on todella mahdollista osoittaa myös simulaatioita nykyisten ja vallan Consumation on CHP.Tai on se, että yhtiö antaa joitakin netlist tiedosto lisätä, että kirjaston ORCAD.

HSPICE tukee salattu malli kuvaa, huomasin, että jotkut valmistajat käyttävät sitä antamaan simulointi
vaihtoehto paljastamatta sisäisiä sirun tiedot.ORCAD PSPICE ei ole samanlainen ominaisuus sikäli kuin tiedän.

Joten herra on todella mahdollista simuloida tiedosto ... kerran, jos he antavat netlist tiedosto, joten ne antavat cmplete sisäistä rakennetta .. Howevr jotkut yritykset antaja antaa todellisen kokoonpano.Mitä voidaan tehdä tätä.Olen lataaminen siru, johon pyrin.Jos sinulla on joitakin yksityiskohtia ystävällisesti kommentoida asiaa.Olen työskennellyt 434MHz,, se on RF-vahvistin ... RF 5110

SPICE malli ei välttämättä kuvaa todellista rakennetta siru.Kun kyseessä on toimiva malli, se voi olla hieman yksinkertaistaa.

Sanoi vahvistin on kaavamaisen taulukkonäkymässä, mutta en ole tietoinen mistään valmistajan SPICE malleja.Mitä sinä itse pyytää?

Tavanomainen SRD asetukset eivät salli toimintaa 2 W GSM vahvistin on 434 MHz, muuten.

vanha ORCAD Spice modals ovat totta Spice malleja, jotka ovat todelliset arvot W / L arvot laitteita.Nyt päivän yritykset käyttävät joko salattu Spice malleja kuten SABER tai jopa SPICE.he käyttävät myös estää tason malleja, jotka on suunniteltu antamaan sinulle vähemmän kanaa 1% tarkkuudella.loistaudit on lastattu perusmallit tarkkuuden parantamiseksi.

Hock

Voit myös kokeilla ABM malleja saatavilla PSPICE, olettaen olet siirtofunktio sirujen saatavilla.On simuloinnin avulla ABM laitteita sinun ei tarvitse tietää tarkkaa piiri yksityiskohtia.Tämä voidaan voidaan tehdä käyttämällä vain siirtää toimintoa vain.

Kokemukseni, u voi saada IC: n IBIS mallin tai salattuja HSPICE malli myyjältä, mutta en ole varma, voit saada tarkan tuloksen näitä malleja, koska ne ovat hyvin suuntautunut toiminnallisen simuloinnin sijasta virrankulutuksen ominaisuus.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back