OSC kanssa PN>-150dBc

D

DDavid

Guest
Hi guys,

Ajattelen rakentamisessa Oscillator (kristalli) vs vaihekohina noin 150dBc/Hz @ 10kHz, se voi olla mahdollista !?!?!?

Teppo

mmmmmh, että ääni vaikea rakentaa.Mutta joku on tehnyt sen.Kallis, hyvin performant, OCXO ovat ehkä vähiten vaihekohina oskillaattorit (jopa, että Rb O).
Vuonna Tietääkseni avainsanat ovat:
- SC leikata eikä niinkään leikata
- Erinomainen Termostaattinen uunin ja suurten aika aikavakio (iso massa)
- Hiljainen piiri
- Dynaaminen alue mahdollisimman suuri
- Erinomainen tärinän vähentäminen

Okei Let vaikeuttaa
Olen harkitsevia rakentaneet sisäistä (sisään IC 130nm)
Ehkä olen väärässä, olen etsimässä hyvin pieni Jitter (elinkaaren ajan) vähän kuin 100psec

hyvä ja neuvoja!

Tarkista hiljainen crystall oscilator ehdotus dr.Ulrich Rhode vuonna '70.Tuotanto on otettu pieni vastus (10-22ohm) kytkeä sarjaan crystall. Ja täydennetty.
Koska vaatimus @ 10kHz ja kiinteän taajuuden ehkä voit lisätä terävä Crystal suodatin tuotannon vähentää melua.

En tunne tätä tekniikkaa.tässä vastus olettaa suojella kristallia!

Kuvauksessa, että virtapiiri on sanonut, että kytkentä tuotoksen tavoin varmistetaan hiljainen, koska signaali on suodatettu Crystal itse.

Okei,

Olen yrittänyt löytää tämän artikkelin, mutta ilman menestystä, do u hankkia se?!?!

Katso kuvat 4-47 ja 4-48 alle Ulrich Rohdes kirjassa "Digitaalinen PLL Frequency Syntetisaattorit, Theory and Design".

Hän väittää, 168 dBc / Hz "muutama kHz" harjoittaja offset on 5 MHz: Crystal Oscillator design.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back