Ota auttaa PLD!

B

bsj8377

Guest
Hei kaikki, Olen etsinyt netin mitä tarvitsen täällä, mutta olen niin turhautunut juuri nyt en voi tehdä päätä tai tarinoita pois mitään siitä ... täällä on paljon ...

Minun täytyy tiivistyä logiikka piiri suunnitteluohjelman olen täällä ... Muistan korkeakoulun kanssa PAL: n ja 90-luvun puolivälissä ... joten olen etsinyt nykyisen version PAL siru ja juoksi useissa eri tyyppisiä pelimerkkejä nyt tarjolla.Minun dilemna että en muista mitään ohjelmoinnista nämä pelimerkit ... Latasin PALASM, koska tämä oli ohjelma käytin yliopistolla, mutta en tuntenut mitään siellä joko ...

Mitä minun on voitava esittää logiikkapiiriä yhden pelimerkin ... mikä on helpoin tapa tehdä tämä?Löysin kaveri joka polttaa IC minulle, mutta hän tarvitsee JEDEC tiedosto ... kaikki olen juuri nyt on kaavamaisen logiikkaporttia ... on olemassa yksinkertainen ohjelma, joka voi mennä kaavamaisen tai boolean yhtälö suoraan JEDEC tiedoston?

Myös tämä logiikka piiri on hyvin pieni, se dekoodaus ensimmäinen 4 bittiä 8 bittiä ADC ... joten suunnittelu itsessään ei ole monimutkainen ollenkaan ... olen vain etsivät edullista yhdellä piirillä ja suhteellisen yksinkertainen tapa ohjelmoida sitä.

Jokin auttaa sinua kaikki voisi olla suuresti arvostaa, kiitos!
Brian

Hei,
Voit yrittää käyttää WinCUPL ja Atmel (ei ohjelmisto, joka voi kääntää kaavamaisen on JEDEC-tiedosto, mutta se on helppo käyttää).Uskon, että jos sinulla oli kaavamainen tai boolean lauseke.Voit kääntää helposti sen JEDEC tiedoston avulla WinCUPL.
Redards
Muoinho

Hi bsj8377,

Suosittelen vilkaisemalla www.latticesemi.com verkkosivuilla.He ovat molemmat FPGA ja CPLD: n, jota voit käyttää.Voit ladata ne ispLEVER käynnistin ohjelman ilmaiseksi.Heidän ohjelmiston avulla voit suunnitella oman circiut kanssa kaavamaisen talteenotto, VHDL ja / tai molempia.Jos käytät vain kaavamaisen kaapata sitten olet vain niiden logiikkaa kirjastoon.Se on kuitenkin melko laaja, kaikki perus logiikan kuten JA portteja tai portit, MUX: n, ect.

Kun käyt läpi kaikki vaiheet joko CPLD tai FPGA-ohjelmisto luo JEDEC tiedosto.Sitten jos sinulla on yksi heidän evaluointikortteja voit ohjelmoida siru päässä rinnakkaisportin tietokoneeseen.

Toivottavasti tämä auttaa
david119

Hyvä jätkät,

Voit käyttää PLAN ohjelmiston voi ladata internetistä.Se voi tuottaa PLD JEDEC koodi PAL16L8, PAL20L8, PAL16R8, ...

Olin etsinyt pitkään ja lopulta löysin tämän.

Terveisin,

Billlee

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back