Otsikkotiedosto luomasta Keil

T

thannara123

Guest
Hei asiantuntijat, haluaisin tietää että miten voin luoda Ylä-tiedosto Keil pyydämme ilmoittamaan askel askeleelta. Kiitos kaikille uusintoja

luo ensin tiedoston header tiedosto. Nämä eivät yleensä vaadi muuta header tiedosto voidaan lisätä siihen, mutta jos ilmoitettava kaikki muuttujat on riippuvainen muista, niin sinun täytyy myös että header tiedosto otsikkotiedosto olet tekemässä. Esimerkiksi minulla on pins.h tässä otsikkotiedosto käytän reg51.h koska käytän muuttujat määritellään muissa otsikkotiedosto ...
Code:
 / * otsikkotiedosto ilmoitus * / # include / * SFR ilmoitus * / SFR LCD = 0x90; / * yhden bitin ilmoitus * / SBIT RS = 0x90; SBIT FI = 0x91; SBIT rele = P3 ^ 7; [/ code ] Olen toinen otsikkotiedosto lcd.h Here I dont käyttää header tiedosto minun otsikkotiedosto ... [Code] void lcd_cmdwrt (unsigned char cmd); void lcd_datawrt (unsigned char *); void DAT (unsigned char); void lcd_init (); void viive (unsigned int);
Sitten kirjoitan C tiedoston tärkeimpinä . C
Code:
 / * otsikkotiedosto ilmoitus * / # include # include # include void main () {lcd_init (); / / Voit initalise LCD while (1) / / infinity silmukka {lcd_cmdwrt (0x01); / / kirkas LCD-viive (10);}}

Sir En saanut hyvin, että on. Minne voin tehdä (muistilehtiö tai Keil tai jotain?) Jos laittaa? (keils hakemistoon) Haluan omakseni toimintoja, jotka on kirjoitettu otsikkotiedosto (oma)?

kirjoitan sen Keil avaamalla uuden tiedoston, tai kirjoita se Notepad vaan tallentaa sen. h tiedostoon ja lisätä sen Keil projektissa, jossa kaikki tiedostot on lisätty .. ja kääntää sen kanssa muita tiedostoja projekti-ikkunaan ....... tallentaa kaikki nämä header tiedostot samaan kansioon, jossa. C tiedostot tallennetaan ...

Yleensä header-tiedostot pitävät tietojen määrittelyssä ja toiminto prototyyppejä, jotka on jakaa useiden lähdetiedostot. Kuten muut lähdetiedostot ne voidaan luoda millä tahansa tekstieditorilla tai Keil IDE n tiedoston muokkaus. Yksinkertaisten "flat" hankkeita, ne tallennetaan projektin hakemistoon. Monimuotoisten projektien kanssa alihakemistoja, se on sinun valintasi. Miksi et opiskella joitakin esimerkkejä hankkeista?

Header-tiedosto on vain tekstitiedosto. H laajennus, missä tahansa tekstieditorissa luoda se. Voit sijoittaa projektiin kansioon tai kuuluvat polun oman kääntäjä, jos laitat sen projektikansio sitten voit lisätä sen käyttämällä # include "headername.h" tai jos se on kuuluvat polun # include Alex

Sir Voitko antaa minulle toisen esimerkin ottaa viivetoiminto viive ()

delay.h
Code:
 void viive (unsigned int);
delay.c voit kirjoittaa sen delay.c tai kirjoittaa delay.c koodia pääohjelmaan
Code:
 # include void viive (unsigned int sek ) {unsigned int i, j; for (i = 0; i

ckshivaram Käytän koodi antaa esimerkin siitä, mitä teen delay.h [syntaksi = c] # ifndef __DELAY_H__ # define __DELAY_H__ void viive (unsigned int); # endif / * __DELAY_H__ [/syntaksi] delay.c [syntaksi = c] # include void viive (unsigned int s) {unsigned int i, j; for (i = 0; i

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back