Output Swing & ICMR

L

ljy4468

Guest
Hei kaikki?
Olen uusi tällä foorumilla
Minulla on kysymys FPC
Olen suunnitellut täysin erilainen taitettu cascode FPC käyttäen HSPICE
ja haluan mitata tuotannon vauhdissa ja syöttöalue
miten voin mitata sen avulla HSPICE?

kerro minulle, miten se

kiitos
on hyvä päivä

Tuotosta Swing, sinun täytyy lakaista panoksia eri tavoin.Varten ICMR, sinun täytyy lakaista panosten samaan aikaan.

Jos siis haluan löytää Sää CMFB ei toimi oikein tuotannon erilaisia, niin olen, mitä minun pitäisi tehdä? lakaista panos yhteiseen tilaan jännitteen ja sitten katsella lähtöjännite sää on odotusarvo?
kienhuy kirjoitti:

Tuotosta Swing, sinun täytyy lakaista panoksia eri tavoin.
Varten ICMR, sinun täytyy lakaista panosten samaan aikaan.

Kiitos vastauksesta.
mutta en ymmärrä mitä se tarkoittaa
yhden päättyi voin mitata ICMR negatiivinen
palaute.Mutta miten täysin erilainen?
DC Sweep sekä tulo?
Kerro minulle helpommin ~

ljy4468,
Lakaista panokset eri tavoin, sinun täytyy olla yhteinen tila lähde ja erilaisen lähde jokaisen panosta.Esimerkiksi tällä positiivinen panos on VCM ja 0,5 * Vac.Klo negatiivinen tulo on VCM-ja jännite-ohjattu jännitelähde joiden arvo -0,5 * Vac.Sinun Sweep, sinun tarvitsee vain lakaista 0,5 * Vac lähteen positiivista panosta.

winsonpku,
Varten CMFB, sinun pitäisi myös tarkistaa vakautta CMFB silmukan, koska olette myös kiinnostuneita AC ominaisuudet CM jännite.Katso Gray ja Meyer kirjan analysoida paremmin.

tuotosta swing, sinun tulisi antaa Jaksotetut sigal.which keinhuy sanoi kaikkein thing.you olisi asetettava nimeltä vid jännitteen, ja anna 0.5vid ja 0.5vid antaa kaksi tuloliitäntää, sitten vain lakaista vid.
erotusdiagnoosissa tuotos, meaure ICMR on sama kuin yksipuolinen tuotos.
täysin differental amp, olet Inn INP kaksi tuloliitäntää, sitten outn ja mä kaksi vastaavaa ports.you on varma, että on suhde ulostuloportteja ja panos ports.you voi lisätä Inn, niin tuotannon solmu volatge lisäystä outn , toinen on outp.you voi lakaista jokin toinen tuloliitäntää.
Jos haluat lakaista Inn, sinun on lyhyt outn kanssa inp.then overlaped alueella (outn = Inn) on ICMR.
Onko selvä?
ljy4468 kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.

mutta en ymmärrä mitä se tarkoittaa

yhden päättyi voin mitata ICMR negatiivinen

palaute.
Mutta miten täysin erilainen?

DC Sweep sekä tulo?

Kerro minulle helpommin ~

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back