Pääosa NMOS sidottu erilaiset sijasta kentällä?

F

fazan83

Guest
Guys mitä suurin osa MOSFET tarkoittaa?
Onko sijaintipaikkakunnasta MOSFET?

Sain tämän yksinkertaisen kysymyksen minun lehtori mutta olen epävarma vastata.
"Voiko Pääosa NMOS sidottu erilaiset sijasta kentällä?
Jos kyllä, miksi?Jos ei, miksi? "

Jos NMOS irtotavarana tarkoita NMOS perusta miksi haluamme sidottu sen perusteella, koska se aina sammuttaa.

Minulla oli haku verkkosovelluksessa mutta ei ole voinut löytää vastaus, että en tarvitse.

Ole hyvä ja auta kaverit.

Yleensä yhden hyvin p tyypin substraatti prosessi.Suurin osa NMOS on kytkeä maahan, se ei voi väsynyt eri mahdollisuuksia.Ainoastaan suurin osa PMOS voi väsynyt eri mahdollisuuksia.Koska PMOS tehdään N-No, mikä on suurin osa PMOS.ja N-Hyvin on erotettu toisistaan.

RDRyan wrote:

Yleensä yhden hyvin p tyypin substraatti prosessi.
Suurin osa NMOS on kytkeä maahan, se ei voi väsynyt eri mahdollisuuksia.
Ainoastaan suurin osa PMOS voi väsynyt eri mahdollisuuksia.
Koska PMOS tehdään N-No, mikä on suurin osa PMOS.
ja N-Hyvin on erotettu toisistaan.

Suurin osa NMOS ovat yleisiä.mutta PMOS eivät.Jos jollakin NMOS ruumis muodostaa sen lähde, jolla on potentiaalia enemmän kuin kentällä, kaikki pääosa NMOS muodostaa yhteyden että NMOS lähteestä.
ja muut NMOS lähteestä voidaan liittää kentällä.joten NMOS voi olla sen PN risteyksestä eteenpäin biasd, mikä ei ole sallittua, että piiri.

Ryan

RDRyan wrote:

Suurin osa NMOS ovat yleisiä.
mutta PMOS eivät.
Jos jollakin NMOS ruumis muodostaa sen lähde, jolla on potentiaalia enemmän kuin kentällä, kaikki pääosa NMOS muodostaa yhteyden että NMOS lähteestä.

ja muut NMOS lähteestä voidaan liittää kentällä.
joten NMOS voi olla sen PN risteyksestä eteenpäin biasd, mikä ei ole sallittua, että piiri.Ryan

Oletetaan, i on yksi NMOS minun substraatti sitten liittämällä sen negatiivinen potentiaalia vähentää kynnys jännite ...Olenko oikeassa ...

lordsathish wrote:

Oletetaan, i on yksi NMOS minun substraatti sitten liittämällä sen negatiivinen potentiaalia vähentää kynnys jännite ...
Olenko oikeassa ...

kun negatiivinen jännite on sovellettu substraatin ja nmos se repels elektronit, jotka ovat vähemmistönä harjoittajien substraatin kohti kanava ...joten kanava voi muodostua helposti ....joten kynnys jännite on vähentää ...

Jos sidottu suurin osa NMOS kielteisiä mahdollisten sitten kynnys kasvaa kuten tarvitse soveltaa enemmän positiivinen jännite on portilta korvattava tämä lasku p-substraatti potentiaalia. (Sinun depletion alueen kanava ja koko diffusion alueiden tulee laajempaa siten potentiaalia ja inversion kanava ei muodossa kunnes olet asentanut samat potentiaalista portilla, eli raja-arvo)

En saanut sinut ...jos depletion alueen kasvu miksi meidän on käytettävä enemmän voltege muodostaa inversion ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back