P kanava FET vastaavuus

T

tellMeDaBasix

Guest
Hei,

Haluan rakentaa PIC ohjelmoija on http://usbpicprog.org

Kaikki osat paitsi TSM2301 (CX) FET saatavilla.

Olen alusta UC ohjelmasuunnitelman ja halua tehdä tästä helppoa ohjelmoija, mutta vain tämä osa ei ole saatavilla.

En tiedä noin FET joten tarvitset apua please:

1.Voitko kertoa mikä olisi hyvä vastaava FET (BF, 2N sarja yleensä saatavilla minun college)

2.Mitä parametreja
ks. FET löytää, jos ne vastaavat (esim. opettaja kertoi minulle kalliimpaa 2N4416A ja erittäin halpa BFW11 vastaavia, mutta en ymmärrä miksi)

Olen oppimisen ensimmäisellä puoliskolla college ja niin pyydämme tyhmiä kysymyksiä, niin pahoillani, jos olen satuttaa sinua, mutta minulla on kiitollinen vastauksista, jotka auttavat minua.Kiitos.

Kaikki logiikan tasolla PMOSFET alle 5 tai 10 ohm rdson pitäisi toimia.2301 on yhteinen osa, saatavilla myös Vishay, joten en ymmärrä, miksi et voi saada sitä.

Kiitos vastauksesta.Onko se vain valintaperusteet FET?Miten näet että kerro minulle, jotta voin oppia jotakin?

Voin hakea paljon palvelupisteitä 2301 mutta Taiwan mallia ei löydy,
sano ei tuoda Taiwaniin.

Miten löytää vaihtoehtoinen malli 2301?

Myös erien BF, 2N sarja yleensä saatavilla minun kollegio.Lisätty jälkeen 4 tuntia 13 minuuttia:Kysymys yksi.

Miksi TSM2301 sijasta BS170 käytetty muita MOSFET samassa piiri?

Selittäkää vähän.

Sinun on käytettävä lisälaite P MOSFFET.Muut FETs olet viittaavat ovat depletion P JFET ja mikä ei toimi.BS170 on N MOSFET.

Vishay Si2301, korvaavan TSM2301 on saatavilla sana laajuinen ja varastossa monet luetteloomme jakelijoille.

Paljon muita transistoria voidaan käyttää sen sijaan, että 2301,
esim. PNP BJT kanssa perusvaluutta vastus.En kuitenkaan halua uudelleen kiertoon.

Hei,

Ei voi sanoa mitään vastaan USBPICPROG - mutta kuitenkin ihmetyttää, miksi et rakentaa enemmän tavanomaisia Pickit2 klooni?

Sen lisäksi, että 100% yhteensopiva MPlab IDE etc ylimääräiset työkalut, kuten Usart ja Logic Analyser ovat kaikki siellä.

On kuormitukset foorumeilla siitä, kloonit - täällä on suosittu yksi käyttäen halpaa, yhteisten osien - se ei toimi.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

FVM pyydän kuinka löytää samankaltaisia lisälaite P kanava FET - mitä ominaisuuksia etsiä.Autat minua ja sanoa, 5 tai 10 ohm rdson työstä, mutta en ymmärrä miksi.Kerron shopkepper antaa minulle logiikan tasolla FET ja kertovat TSM2301.Hän kertoo minulle, TSM2301 ei logiikan tasolla FET ja palata sen jälkeen, kun tietää lisää, joten pyydän teitä uudelleen.

wp100, en tiedä tästä asiasta.Aion lukea ja nähdä.Kiitos, olen paina painiketta auttaa myös.

Ajattelen, miksi niin monet pickit2 eri hintaan?

Quote:

Kerron shopkepper antaa minulle logiikan tasolla FET ja kertovat TSM2301.
Hän kertoo minulle, TSM2301 ei logiikan tasolla FET ja palata sen jälkeen, kun oppiminen lisää.

hei,

Quote:

Ajattelen, miksi niin monet pickit2 eri hintaan?

En ole vihainen ihmisiä lainkaan, koska ei oppia vihainen ja haluan oppia, koska et voi nähdä En tiedä mitään.

Ihmiset pitävät sinua auttaa minua oppimaan lisää joten tiedän olen oikeassa, ei ole vihainen.

Kuten olen oppia Junebug.

Voiko Junebug myös voitava keskustella MPLAB, jotta voin tehdä ICSP at runtime - ohjelma ja suorittaa ilman irrota Junebug alkaen piiri?

BS250 on enintään rdson 25 ohm (tyypillinen 11) 4.5 Vgs, joka on hieman korkea, mutta se voi silti toimia.Uskon, että BC557 kanssa 1K perustaa sarja vastus voi olla parempi korvaamiseen.

FVM, you very nice and aina vastata kysymykseeni.

I käsittelyssä paljon Datasheet kun opas minua, ja nähdä, että BS250 lähes ottelua lukuun ottamatta RDS (on), joka lähes 10 kertaa, ja jotka tekevät minut hyvin surullista.

Mutta mielestäni on kytkentään ja pyytää Didi myös, miksi ei käytä BJT Vaihdossa FET, ja hän sanoa P kanava paras kytkentään.

Siksi olen myös ihmettelevät, miksi luulet minun kaltaiseni?

Myös sitä, mitä muutoksia Minun täytyy tehdä piiri jos voin vaihtaa FET kanssa BC557?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back