P * otel Gerber

E

E-goe

Guest
Oma ongelma: P * otel voit luoda Gerber-tiedoston sinun PCB.
Nyt on ohjelma (eli GerbMagic), joka kääntää tämän PDF.Mutta GerbMagic pyytää varten. Gbr tiedosto.

Tavallisesti P * otel pitäisi tallentaa Gerber tiedosto on. Gbr-tiedoston, mutta en löydä sitä minun hankkeeseen.Sen sijaan näen paljon erillinen tiedosto mutta ei. Gbr tiedosto

Mitä teen väärin?

Greetz E-goe

Gerber tiedot koostuu yhden tiedoston kunkin kerroksen ja (riippuen murre) yksi aukko tiedosto.Poraa tiedot on myös erillinen tiedosto ja niin on pora työkalu määritelmää.CAM-välineet, kuten gerbtool ja cam350 tehdä omat tiedostomuoto, jossa kaikki pcb info on täytetty 1 tiedoston sijasta useita tiedostoja.Mutta kaikki CAM työkaluja voi tuoda Gerber-tiedostot ja poraa tiedot, joten ehkä sinun pitää nimetä tiedostopäätteitä teidän P * otel tuotokseen.Mutta ehkä se on helpompaa ja työkalu on tuonti-toimintoa, joka toimii riippumatta tiedostotunnisteella.

E-goe wrote:

Oma ongelma: P * otel voit luoda Gerber-tiedoston sinun PCB.

Nyt on ohjelma (eli GerbMagic), joka kääntää tämän PDF.
Mutta GerbMagic pyytää varten. Gbr tiedosto.Tavallisesti P * otel pitäisi tallentaa Gerber tiedosto on. Gbr-tiedoston, mutta en löydä sitä minun hankkeeseen.
Sen sijaan näen paljon erillinen tiedosto mutta ei. Gbr tiedostoMitä teen väärin?Greetz E-goe

Gerbm @ GIC ei edellytä, että tiedostot olla tyyppiä. Gbr.Kun käytät "avoin" ja "tuonti" komentoja avattavasta valikosta, voit valita "tiedostoja, joiden tyyppi> kaikki tiedostot".Näet PR0TEL laajennuksia. GTL,. GBL,. G1,. Gp1 jne. Voit valita ne tiedostot ja ne avataan vain sakon Gerberm (at) GIC - Olen juuri kokeillut sitä, että se ei toimi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back