P * otel virheilmoitus

B

buenos

Guest
Hei!

Olen keskellä suunnittelussa PCB olen sijoitettu joitakin osia, mutta kun halusin aloittaa reittisuunnittelu (käsin), se saattaa tämän viestin näytön:
www.buenos.cjb.hu / képek / ERROR.bmp

Kun yritän muuttaa toiseen PCB käsikäyttöisillä reititys, se toimii sakko (ohjelma toimii), mutta tämä piiri, se ei halua.Olen suunnitellut numerot PCB tämän version protel, mutta uudempi näki tämän virhesanoman.

on monia net luokat, Power / GND kerrosten ...

Mikä voi aiheuttaa tämän ongelman?Lisätty jälkeen 33 minuuttia:jos sulkea sisäisen lentokoneita, se toimii.Mutta minun on koneita varten
-impedanssi ajaa routing
-Signaalin eheys analyysi

Mitä minun pitäisi tehdä?

Määrättyäsi kerros kuin monialan lentokoneella.ei epäkesko kone ..kokeilla sitä

Saamastasi virheestä on usein aiheuttanut käyttämällä comma (,) kuin erottimen numerojärjestyksessä arvoja.Jotkin kielet käyttää comma kuin desimaalierotinta, mutta Protel odottaa aikana (.).

Jos käytät AD2004 asetetaan alueellisia asetukset on Englanti perustuva asetus.Se tekee desimaalierottimen ajan.

Jos käytät DXP, Avaa Aluekohtaiset-ja kieliasetukset.From the Regional Options-välilehti, valitse Mukauta-painiketta.Varmista, että kaikki desimaali erottimet on asetettu kauden jälkeen nämä asetukset.Sinun ei tarvitse resart ohjelman muutos olisi tehokas.

Vastaus teidän Toinen kysymys on se, että "sekayrittäjätulosta" kerros käyttää monikulmio on signaali kerrosta plane yhteyksiä.A-cam "kerros on totta suuntaisesti.Jos et kuten ehdotettu yllä, voit käyttää normaalia plane kerrokset sekä signaali kerrosta.

En löydä kielillä, mutta olen muuttanut mittaus yksikön Englanninyksiköillä alkaen metristä.Se toimii nyt.
ei ole kovin mukava nähdä kaiken mils ja tuumaa ...Lisätty jälkeen 43 minuuttia:Voin reitti johdot, mutta välillä osat.Joten se ei ole ratkaisu.
missä ovat Aluekohtaiset-ja kieliasetukset?
Kun ikkunat?tai sen Protel?
Käytän altum DXP 2004.

buenos wrote:

En löydä kielillä, mutta olen muuttanut mittaus yksikön Englanninyksiköillä alkaen metristä.
Se toimii nyt.

ei ole kovin mukava nähdä kaiken mils ja tuumaa ...
Lisätty jälkeen 43 minuuttia:
Voin reitti johdot, mutta välillä osat.
Joten se ei ole ratkaisu.

missä ovat Aluekohtaiset-ja kieliasetukset?

Kun ikkunat?
tai P * otel?

Käytän altum DXP 2004.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back