P * S * P * I * C * E simulointi virhe

A

asena

Guest
Hei toi joitakin kirjastojen ystäviä tietokoneelta, minun on simuloida joitakin kaavioita, ja pidän joiden virhe kuten alla jokaisen transistori minulla on kaavamaisen: "Malli BC107 Käytetään Q_Q1 on määrittelemätön" Onko joku tietää mistä tässä on kyse? Yritin tehdä kaiken. Osalta, ja kiitos Asena 8)

Se tarkoittaa, että ohjelma ei löydä. Malli lausumassa, että transistori. Käytä BC107BP/ZTX kuin transistorin tyyppi. Jos se ei vieläkään toimi, liitä seuraava malli tekstin pohjalle net luettelon jälkeen teksti kertoo miten osat liitetään ja sitten Aja simulaatio. . MALLI BC107BP/ZTX NPN IS = 1.8E-14 ISE = 5.0E-14 NF =. 9955 NE = 1,46 BF = 400 + BR = 35,5 IKF =. 14 IKR =. 03 ISC = 1.72E-13 NC = 1.27 NR = 1,005 RB =. 56 RE =. 6 + RC =. 25 VAF = 80 VAR = 12,5 CJE = 13E-12 TF =. 64E-9 CJC = 4E-12 TR = 50.72E-9 + VJC =. 54 MJC = 0.33 Tämä malli koodi on peräisin Zetex.lib tiedoston kaapata / malleja / pspice kansioon. Saatat haluta varmistaa, että ztex.lib ja zetex.olb ja zetex.opj tiedostot ovat tuossa hakemistoon tietokoneellesi.

Hi Tarkista polku kirjastojen tiedostoja on käytössä "Analysis / Library ja Sisällytä tiedostot"-valikosta.

Kiitos avusta guys! Näyttää siltä, ​​että PSpice Olen asentanut, doesnt ole mitään kirjastoja ollenkaan ... Ehkä voit kertoa minulle mistä löydän kaikki kirjastot, jos ne areena tässä hallituksessa. Kiitos vielä kerran Asena 8)

Kyllä, tässä: h ** p: / / power.teipat.gr / download / OrCad% 20Libraries/Library% 20for% 20Capture/PSPICE /

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back