P = VI on joitakin selityksiä

N

nirVaan

Guest
Terve

IM löytäminen on vaikeaa undestand yhtälön p = vi. Tiedän sen määritelmä.mutta kun ajattelen bout sitä enemmän se ei ole järkevää minulle.Miksi valta vastaa sen volatage nykyisistä mitä tämä tarkoittaa, mikä on valtaa suhteessa sähköiseen

Jos V on 4 ja R 2 kuluvan on 2
Jos V on 8 R 2 ja sitten nykyinen on 4

molemmilla on työ, jonka jännite on sama?
ja miksi valta kasvaa eksponentiaalisesti, kun vastaan ja minä kasvaa lineaarisesti

IM kaikki sekoittaa voitteko auttaa minua kuva tästä.

Kiitos

Hi nirvaan,

Se on todella helppo kysymys.Jos otat määritelmä P = VI, nyt korvata I = V / R.Se tulee P = (V) Λ2 / R.

Siksi valta kasvaa eksponentiaalisesti jännitteen.Nyt, tässä on yksi tärkeä asia, jos sinulla on piiri ja jännite lähde kiertoon.Oletetaan 12 V lähde, ja sinulla on Resistance 2 ohmia.Nyt halutaan mitata jännitteen putoaminen yli vastustus, miten voit mitata?Sinun täytyy, kuinka paljon on nykyinen arvo ampeeri.Sinun täytyy mitata, että nykyinen käyttäen ameter ja sitten voit kertoa, että nykyinen arvo on resistenssin saada jännite laski koko vastarintaa.ja teho on hajautettava energian vastarintaa.eli P = V ^ 2 / R

Kiitos

thankz

Voitteko kertoa minulle, kuinka jännite nykyisistä oikeastaan rinnastamaan energia hajoaa vastarintaa.Toivon, että te ymmärrä, mitä im yrittää sanoa.

Tarkoitan, jos otat V = IR sen suhteen alus on ilmeistä on paine on virtaa elektroneja ja on vastus, joka vastustaa virtausta, miten tämä tarkoita samaa kuin V = IR on ymmärrettävää.

mutta minua ymmärtämään, miten jännite kerrotaan nykyisen vastaa valtaan ei todellakaan ole.

ja thankz vastauksesta

nirVaan,
Voltin on yksikkö sähkömotorinen voima.Coulombin on sähkövarauksen vastaava 6.24150962915265E18 elektroneja.Sähkömotorinen voima toimii elektronit aiheuttaa elektronit liikkeelle.Tämä on väkisin päässä, tai työtä.Ampeeri, jonka määritelmä on 1 Coulombin sekunnissa.Tuloksena on työtä aikayksikköä kohti, tai tehon.
Terveisin,
Kral

thankz !!!!!!!

järkevää nyt.mutta Voisitteko kertoa minulle

f V on 4 ja R 2 kuluvan on 2
Jos V on 8 R 2 ja sitten nykyinen on 4

molemmilla on työ, jonka jännite on sama?

kiitos

No ..olet kaksinkertaistunut potentiaalienergia, tai voima.Niin olet muuttanut kaksi kertaa niin monta elektronia (kaksinkertaiseksi nykyisestä).Niin olet tehnyt kaksi työtä.Power on nelinkertaistunut.

Okei thanks guys Minulla on yksi pienen pieni ongelma.

: F V 4 ja R 2 kuluvan on 2
B: jos V on 8 R 2 ja sitten nykyinen on 2

kumpi on tehokkaampaa IM arvailla sen (koska vähemmän mahdollisuuksia siirtyä saman määrän laturit). jos on, niin mitä jos nykyinen on 4 B on sama nyt tehokkuuden?

ja se valta on suhde, tehokkuus piirin kuin jos enemmän tehoa vähemmän tehokkaita?

Sorry jos kysymys on mielestäni typerää tai jos se katsoo im käynnissä circles.this on mitä tuli mieleen mieleen, kun luet vastauksen: n

thankz

nirVaan kirjoitti:

B: jos V on 8 R 2 ja sitten nykyinen on 2

Kyllä im sorry B: se olisi V 8 R on 4 ja sitten nykyinen on 2

mutta saan kohta nyt

thankz

Avulias artikkeli
http://en.wikipedia.org/wiki/Power_% 28physics% 29

Muista, että volttia (V) on johdettu yksikkö SI ja voidaan ilmaista näin:

1 V = 1 (kg. M ^ 2) / (. S ^ 3) # # # # (Huomaa, että gramma, mittari, Ampere ja toinen on perusyksiköt)
tai
1V = 1 (N. M) / (. S) # # # # (1 newton = 1 kg. M / s ^ 2)
tai
1V = J / C # # # # # (yksi voltti on vähintään yksi joule energiaa kohti Coulombin of charge)

Tiedätte, että J = W.S ja C =.a

Vaihtaminen:

1 V = (W. S) / (. S) =>>> 1V = 1W/1A (laki joule)

rkodaira kirjoitti:

Muista, että volttia (V) on johdettu yksikkö SI ja voidaan ilmaista näin:1 V = 1 (kg. M ^ 2) / (. S ^ 3) # # # # (Huomaa, että gramma, mittari, Ampere ja toinen on perusyksiköt)

tai

1V = 1 (N. M) / (. S) # # # # (1 newton = 1 kg. M / s ^ 2)

tai

1V = J / C # # # # # (yksi voltti on vähintään yksi joule energiaa kohti Coulombin of charge)Tiedätte, että J = W.
S ja C =.
aVaihtaminen:1 V = (W. S) / (. S) =>>> 1V = 1W/1A (laki joule)

Ensinnäkin, kiitos pistettä.

1) Minulla ei ole mitään materiaalia MKS (mittari, kg, toinen?)-Järjestelmä, mutta mielestäni pikahakua Google ratkaisemme sen.

2) Teette salaperäisyyden Virta.Emme sano 400mW sekunnissa, se on väärin.Koska valta on määrä energiaa (tai työ) kulutetaan / syntyy / haihtui aikayksikköä kohti, joten 1W = 1 joule energiaa sekunnissa.
POWER = Energy (tai työn) jaettuna kohti AIKA
Ei ole tällaista yksikköä POWER jaetaan kohden aika.

Joten IC on 400mW katoamista, tai se on määrä 400mJ sekunnissa lämmöntuotto, tai toisin sanoen, se haihduttaa 400 Mili joule sekunnissa (käyttää sähkövirran tehdä joitakin toimia ja tuottaa lämpöä).

Älä ole huolissasi tästä sekaannusta, paljon ihmisiä tekee saman.

Nirvaan,
tehokkuus määritellään η = (Lähtöteho) / (Input Power),
Jos: η on järjestelmän tehokkuutta.
joten järjestelmää voidaan pitää tehostaa, kun lähtöteho kasvaa,
niin ensimmäisessä tapauksessa: V = 4V, R = 2Ω, tämä tuotosten I = V / R = 4 / 2 = 2A
ja lähtöteho on: P = V ^ 2 / R = 16 / 2 = 8 W
Toisessa tapauksessa: V = 8V, R = 2Ω, tämä tuotosten I = 4A
ja lähtöteho on: P = V ^ 2 / R = 64 / 2 = 32 W.
On jatkuva arvo ottoteho molemmissa tapauksissa, huomaamme, että:
η on ensimmäinen tapaus = 8 / (Input Power)
η on toinen asia = 32 / (Input Power),
Toinen asia on tehokkaampi kuin ensimmäinen asia, koska sillä on enemmän arvoa,
Toivon, että vastaukseni on oikein ja selitti ajatus laskea valtaa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back