Paikallistamiseen Company.

B

BD

Guest
Hei, Yritän jäljittää japanilainen yritys, joka tekee tiettyä komponenttia Heidän symboli SK. Onko joku mitään vinkkejä miten jäljittää yrityksiin, olen yrittänyt internetin ja eri haku ingines.

Kiitos tiedoista, löysin komponentit käyttöturvallisuustiedote. Olen nyt etsimässä toiselle yritykselle. komponentti on symboli, joka näyttää FE, Olisiko jokin ollut knoledge tämän yrityksen.

Täysi osanumero ja Pakkaustyyppi kiitos. Jos tämä FE on tyylitelty logo, näytä meille kuvan. Kirjoita ne Google ja katso mitä se löytää.

Hei, osa on FET noin kind.A 3 jalkainen reiän läpi komponentti G, D, S. numerot komponentti on K2098.

Hei, Haluan löytää manufacteurer useista komponenteista, mutta minulla on vain merkit laitteet paikantaa manufacteurer.I täytyy lukea tuoteselosteet erityisesti laitteiden, Voisiko joku ystävällisesti auttaa minua erät ovat seuraavat . (1) Transformer MDS-NS-10 8516X4 (2) Mosfet on symboli yhdestä kulmasta, että näyttää FE ja on numerot K2098 (3) Capacitor HD824K H4L7012G Mahdollinen korkea jännite korkki. (4) 8 pin DIP tehnyt National Semiconductor Uskon, jossa merkinnät 277 430. mitään apua olisi hienoa.

Tästä K2098, etsi netistä 2SK2098. Niille muista omituisista osat, lisää vihjeitä olisi hyödyllistä, kuten koko ja muoto, muut merkit / logot, tai valokuva.

Kiitos kaverit, Just lookin nyt kaksi enemmän komponentteja, (1) 8 pin IC, pintaliitos component.with merkinnät 10358 4R95 (2) ja toinen pintaliitos komponentti 32-nastainen uC on symboli nurkassa laite. ei joku tiedä, missä tämä IC voitaisiin sai tai käyttöturvallisuustiedote. A341X 441 4400A liitteenä on kuvia laitteista. Thanks,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back