Paljon PowerPCB kysymyksiä

A

Analyzer

Guest
Moi,

Voin tehdä pcb: n PowerPCB 4.0 mutta en tiedä, jotkut sen features.For esimerkki i ei voi tehdä johto puserot, kun i tehdä se yksi sided.I ei voi määrittää eri jäljittää leveys's. Haluan tehdä kentällä linja hyvin paksu ja levitä board.Also reiät ovat edelleen problem.When i määritellä cam asiakirjan tulostaa sen En näe reikää sisällä on pads.Pads ovat filled.I voi vetää yhteyksiä ja Autoroute helposti, mutta esimerkiksi minun menettäneet valvonnan design.Please neuvoja minulle solutions.Thanks.

Analyzer.

hei
sinulla on kone opetusohjelman vallan pcb voit löytää vastauksia joihinkin kysymyksiin, jotka teit.

mennessä

Hei Analyzer,
1) leveyden perusteella jäljittää voidaan tehdä paksumpi vain antaa modeless komento

"w [haluamasi leveys]"

kun taas routing maahuolinnan verkkopyydyksellä yhden puolinen PCB.

2) mainitsitte, että haluat levittää maahan net ja PCB.
Tästä mielestäni sinun pitäisi valita KUPARIN POURING.Pour kuparipitoisuus on haluttu kerros ja liittää MAAPALVELUT net sen.

jos sinulla on erityinen peruste kerros (joka on silloin, kun olet kehittämässä monikerroksinen PCB), voit käyttää lämpö VIAS liittyä kupari pour maahan kerrosta.3) Saat reikien ongelma.
Luulen et näe reikiin tulostuksen out.What näet vain on PAD kooltaan että erityisesti reikä kerroksen.
FOR reikiä erillinen print "poratangot piirustus" on otettu, joka on pöydän kaikki possilble porata reikiä (ja sen käytetään symbolit) läsnä hallituksen ..Kerrothan, jos sinulla on vielä ongelmia.

osalta ....

Hi Wilson,

Kiitos reply.I mielestäni pitäisi kysyä lisätietoja aiheesta 2.Would voit määrittää lisää kerroksia ja kuparin kaatamalla?
Se on erittäin hyödyllinen minulle.

Analyzer.

Analyzer

Seuraavassa on monikerroksinen.

1) Aloita uusi design ja valitse kerrosten lukumäärä.
2) Määritä kerros tyyppitarkastustodistuksessa signaali, lentokone tai sekaluotot
3) antaa signaaleja kone kerros (eli 5 V)
4) Piirrä rajojen kunkin plane kerros
5) Jos haluat muodostaa yhteyden koneeseen pudota kautta ja se tulee automaattisesti
muodostaa oikean suuntainen kerros.

Tämä pitäisi saada alkuun

JerseyD

tarkistaa tämän sivuston
http://forums.mugweb.org/ubbthreads.php

Hei,

Tutki vaihtoehdot, sinun täytyy käyttää joskus tekee oikeudenkäynnin aluksella, valitettavasti sanoa tämän, koska kaikki kyselyt olet pyytänyt on hyvin selkeästi vastata esimerkkejä auttaa vaihtoehtoja ja tutorials, ota rajat tarkistaa se uudelleen.Terveisin

Ramesh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back