Panasonic TV korjaus

N

neocool

Guest
Tervehdys,
Olen etsit jotain oppaita, vinkkejä, Kaavio korjata minun Panasonic TV (malli: CT-27G14DA tai <google lists> CT-27G14, 27 "). En ole korjattu TV:
n ennen. Oletteko sitä mieltä, että kannattaa tehdä se?
Ongelmana on, kun taas sen jälkeen noin 30 sekuntia, kuva katoaa, kun ääni on edelleen hyvä.Kytkeminen pois päältä ja ei tuo takaisin kuvan usean sekunnin ajan.Olen etsinyt hieman verkkoa ja vielä tee sitä, mutta jos voisitte antaa minulle lisää neuvoja ja kohta minut oikeaan suuntaan, se olisi mahtavaa.
Se on vain tyhjä ruutu, ei vaakarivillä.

Kiitos jo etukäteen
Last edited by neocool
20. lokakuu 2004 6:09, muokattu 1 kertaa yhteensä

Myös tässä on intruction manuaalinen että olen löytynyt.On ostettava se vaikka US.Whould se on hyödyllistä, jos en tiedä, liian paljon televisiot

http://www.pasc.panasonic.com/Epartr/PartsList.asp
IB-CT27G14DA
-Neuvo BOOK-ENG/FRENCH-
$ 4,72
Last edited by neocool
20. lokakuu 2004 6:29, muokattu 1 kertaa yhteensä

Tämä saattaa olla ongelma kuiva juote komponentteja.
(Juotos komponenttien - IC, vastus, capasitor etc on pois päältä juote jälkeen teho enintään tv)

Voit tehdä tämän seuraavasti: --
1.Määritä, mitkä juote osa näyttää asettaa tai siru pois.
2.Re-juote kaikki osat (myös carefull .. ehkä lyhyellä komponentit esp ic:
n osa)

Goodluck

Kun näyttö menee avoin sekki G2 jännitteet ja sopeutua korkea ja nähdä, mitä posion näytön?

Kiitos vastauksista kaverit.Anteeksi että se kesti niin kauan päästä takaisin aiheeseen.Luulin, että olen lähettänyt viestejä vastauksen jo.
...
Olen osittain vahvistetaan TV.

Moving kaapelit näytti nostaa tai tappaa
kuvan, joten en tajunnut, että se saattaa olla huono yhteyttä asiassa.Otin
pois hallituksen tutkinut kaikki liittimet, reseated niitä, mutta että
ei ole apua.Myös yrittää koskettaa osista ja lyijykynä ei
tehdä mitään kuvaa.Mutta kun olen selattava hallituksen I
todettiin, että yksi nivelet puuttui juote siitä.Ehkä se on ongelma, joka
arrised aikana valmistukseen tai ehkä se on minulle liikkuvat noin 4 kertaa
on aikaisemmin 6vuotta yliopisto (ja muut).Olen eristänyt
juote kanssa sähkömoottori nauha ja kiinteän yhteyden.Tämän seurauksena
TV meni takaisin normaaliin ..useita päiviä.
Nyt minulla on samanlainen ongelma.Moving
kaapeli pistorasiaan, joka on liitetty hallituksen sisällä näyttää saatettava
kuvan takaisin.Niin, on mahdollista, että minun juote tuli pois samoin tai siinä on jotain muuta.Määräaikaisena
korjata, olen soveltanut tention annetun kaapeli asettamalla sille TV.
I'll ongelmaa myöhemmin.
Oma rautaa on vain 15-30W, jotka pitäisi mielestäni riitä.

Kiitos,
Victor

tässä
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Hei kaverit, gudday, minulla on ongelma w / minun Panasonic korjaus malli tc20p2, sen pois sync i käyttää repale on vco L021, viidakko an5192nk, järjestelmän, muistin, flyback.and vielä ole changes.pls.auttaa minua wat ovat mahdollisia tämän ongelman pls sähköpostitse minulle oikeussuojakeino.tnx paljon guyzzzz! toivoa vastauksen asap! tnx

ngotzu

u `r ulos synkronointi voi olla ongelma kondensaattorien lähellä viidakon .. tai suodattimen condensator vallasta tai flyback (riippuen siitä, mihin ur viidakko on ottaa vallan ... muuttaa ne ovat halpoja .. ja auttaa paljon u" r tv (think about it .. yleensä condensator on tv viime aprox 3 vuotta ... ainakin, että on aika, että valmistaa antaa varanty;) )...... myös Chek jos txt tai video is ok .... niin voit erillinen ongelma ......Onnea

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back