paperi / rahaa lukija rajapintana mikro

Q

quicksights

Guest
kaverit,

im kehittää yksinkertaista POS-järjestelmää.enemmän myyntiautomaattien vähittäiskaupan

do you guys, tietävät, mistä ostaa paperi / rahaa lukija
että voin muodostaa oman sovelluksen käyttöliittymä.Im edelleen tarkkailun
, jos se on halvempaa ostaa moduuli sovelluksen käyttöliittymä
tai suunnittelua sen itse.

im huomioon myös noin älykortti kuin varajäsenen maksuvälineet
mutta se
on tulevaisuudessa parannuksia.

ystävällisin terveisin,
merkki

Suunnittelemalla LUOTETTAVIA bill / kolikon hyväksyjä ei ole yksinkertainen tehtävä.You're käsitellä oikealla rahalla, muista!Varsinkin silloin voit ostaa hyvä kolikon hyväksyjä noin.100 EUR.Useimmat niistä voidaan ohjelmoida eri kolikon käyttäjälle.Bill acceptors aloittaa 150 euroa ja yleensä on velvoitettava jonkin maan rahaa tyyppi.Google "kolikon hyväksyjä" ja "laskun hyväksyjä" lisätietoja ...

- Deni

Vietin 20 vuotta toiminut valuutta validointia teollisuudelle.Metallirahojen acceptors ja Bill acceptors ovat erillisiä yksiköitä, joten sinun on yksi kutakin, jos haluat hyväksyä
molemmat kolikot ja laskut.Et ole, jos olet tai millaista valuutta
haluatko hyväksyä niin tarjoamalla lähde on vaikeaa.Jos olet Yhdysvalloissa yrittää EBay.
Jos näet jotain haluat tarkistaa takaisin ennen kuin ostat neuvoja, koska joskus ihmiset yrittävät myydä obselete yksiköt tai vanha roskapostina.Voin myös antaa teille
miten interfaces työtä eri kokonaisuudet.

Onnea

Bruce

brevor kiitos vastauksesta

Olen sijaitsee Filippiineillä, ja minun hakemus vähittäiskaupan kioski
onko laskun hyväksyjä / validator että voidaan ohjelmoida hyväksyä
Filippiinien peso

voit kohta minut myyjän / jälleenmyyjän tähän

pomoni pyytää minua rakennettu yksinkertainen kioski, joka vastaa järjestelmää Japani nuudelibaarit
ja jos on olemassa myyntiautomaattien kuvilla, nuudelit kuin valinta
maksamisen jälkeen, saat sitten sen laskurin saat nuudelit

terveisin

Quicksightes,
Olen lähettänyt sinulle henkilökohtaisen viestin, jossa on joitakin linkkejä.
Onnea,
Bruce

hello qucksights,

Kaikki tiedot, jos olet löytänyt, missä olet voimme ostaa tätä mekanismeja täällä Filippiineillä?Olen myös tarve tietää tämän info olen parhaillaan koulun hanke, joka edellyttää, että kolikon acceptors.

Thanks in advance.

allan,

ei ole paljon myyjä tässä phils.Näiden lajitella kohtaan.enimmäkseen mitä perustaa tässä näitä kohtaan on heidän palvelu henkilökohtaista.

on cointech mutta sen Singapore perustuu.määritetyn monen kolikon acceptors varten
Filippiinien peso oli hinnoiteltu minulle milloin 18k php.aluksi hankkeen, että olen työskennellyt
on kioski järjestelmä on nuudeli shop samanlainen kuin mitä he ovat Japani tai HK
mutta suunnitelma oli muuttunut GSM perustuu kioski järjestelmä

paras tapa saada tällaisia erä on verkon kautta.on paljon.
vain tarkistaa.

ystävällisin terveisin,
quicksights

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back