Paras EDA varten mikroaaltouuni / VHF?

H

HP8970B

Guest
Hi all,

Olen käyttänyt An * jalkaa Sere * Nade ja pidän siitä, mutta kun otetaan huomioon mikä on parasta, mikroaalto-ja / tai VHF lineaarinen simulointi LNA, mikseri jne.
Sillä on oltava valmiutta PCB mallin tuotannon.

Harkitse Gene * sys tai CST * MWS kaikki kommentoida?

HP8970B

Mielestäni @ ds on paras ratkaisu ongelmaasi ...on mennä sitä ...it'll myös luoda asettelujen alkaen Kaavio ...ja päinvastoin ...

Olen MWO, ADS, CST MWS ja Genesys.All nämä ohjelmistot ovat samankaltaisia tuloksia, mutta käyttöliittymä on erilainen.
Käytän Genesys koska hän on erittäin helppo käyttää, tehokas, nopea, on hyvä tukea.Käytössä Eagleware Genesys sivuilta löytyy erinomainen foorumi, mutta se on hyvin sekoittaa.
Hyvin pian meillä defragment eagleware foorumi ja ottaa oman tietokannan nopeimmin searching.For Elektroda jäseniä me alow acess meidän web-palvelimen kanssa datebase.
Uusi Genesys on paljon alan antennit laskin kuten MWO ja mainoksia.Jokainen kokeilla uusia Genesys 2002.09?Ole hyvä ja PM, olen kiinnostunut lisätietoja tästä uusi vaihtoehto.

Ansoft serenadi optimaalinen nopeus on liian hidas, MWO, ADS on nopeampi optimaalinen nopeus.

Onko kukaan yritä APLAC?Se näyttää olevan hyvin nopeasti!

Olen kokeillut APLAC ja se toimii, mutta käyttöliittymä muistuttaa minua ohjelmia monta vuotta vanha.Tämän vuoksi on vaikeampaa noutaa sen ja käyttää sitä, jos don'tuse sitä päivittäin.
M / W / O, G / e / n / e / s / y / s, A / D / S, olen käyttänyt kaikki kolme ja ne kaikki työtä.Kai se riippuu siitä, mitä sinulla on varaa ostaa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back