Paras ja yksinkertainen launguage sarjaviestille, parrellel ja USB-portti

P

Picstudent

Guest
Hai Työni on lähinnä mikro liittyvä tuotekehitys. En ole paljon kokemusta PC pohjainen ohjelmisto. Vain joitakin perustietoja kokemus C ja käytetään muutama paketteja Setup päätöksenteon ja Autorun CD luomiseen. Haluan oppia Windows-pohjainen ohjelmisto, jota voin käyttää kehittämiseksi etupään sovelluksia minun mikrokontrolleri pohjaisiin laitteisiin tai sovelluksiin, kuten mikro-ohjain laitteen ohjelmoijat tai jotkut tiedonkeruu sovelluksiin, jotka ovat käyttöliittymät ja tietokoneen välille sarja, parrellel tai USB-porttia. Hope minun tarkoitus on selvä. Etsin kohtuullisen käyttäjäystävällinen ohjelmointi envirnment jossa on muutamia hyviä helppo hallita sarja, parrellel ja USB-portit. Mikä sinua experinced insinöörit käyttävät tällaisessa tilanteessa, ja mikä sinun neuvoja minun tarkoitukseen? Kiitokset ja pitää picstudent

Hei ~ ~ Mielestäni voit käyttää. NET Framework tehdä tämäntyyppiseen sovelluksia, jos haluat suorittaa sovellus MS Windows. Olen käyttänyt Visual C + +. NET. Ne tarjoavat jonkin verran jo vakiintunutta kirjastot työsi.

Minun on käyttää Visual Basic 6 RS232 ja USB2.0-ohjaus. RS232 ei ole monimutkainen ja löydät hyödyllisiä asioita netissä ja joitakin kirjoja tällä foorumilla. USB täytäntöönpano tehdään käyttäen, esim.. FTDI siru FT245BM joka on Windows-ajurit VB6, C + + sekä monia muita ohjelmia (dll ja virtuaalinen COM-portti).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back