Paras ja yksinkertaisia launguage järjestysnumeron, parrellel ja USB-portti

P

Picstudent

Guest
Hain

Työni on pääasiassa Microcontroller liittyy tuotekehitykseen.

Minulla ei ole paljon kokemusta PC-ohjelmisto.Vain joitakin perus kokemus C ja käyttää muutama pakettien asennuksen tehdä ja auto CD luomiseen.

Haluan oppia Windows-ohjelmisto, jota voin käyttää kehittää etupään sovelluksia minun mikro-pohjaisia laitteita ja sovelluksia, kuten Microcontroller laite ohjelmoijat tai joidenkin tietojen kirjaus-sovelluksia, joiden käyttöliittymät ja tietokoneen välille sarja, parrellel tai USB-porttia.

Toivottavasti minun tarkoitus on selvä.Etsin kohtuullisen käyttäjäystävällinen ohjelma envirnment jolla on hyviä helppo valvoa sarja, parrellel ja USB-porttia.

Johon experinced insinöörit käyttävät tällaisessa tilanteessa, ja jonka te neuvoja minun tarkoitukseen?

Siitä kiitos ja pitää

picstudent

Hei.Tässä on eBook USB:
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=78090

Ystävällisin terveisin.

Hi ~ ~

Mielestäni voit käyttää. NET Framework siitä, miten tällaisia sovelluksia, jos haluat suorittaa hakemuksen MS Windows.Olen käyttänyt Visual C . NET.Ne tarjoavat noin vakiintunut kirjastot työsi.

Minun täytyy käyttää Visual Basic 6 RS232-ja USB 2.0-ohjaus.

RS232 ei ole monimutkainen ja voit löytää hyödyllisiä asioita Webissä ja joitakin kirjoja tällä foorumilla.USB täytäntöönpano on tehty käyttäen, esim..FTDI siru FT245BM joka on Windows-ajurit VB6, C ja monia muita ohjelmia (DLL ja virtuaalinen COM-portti).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back