paras mikros

Mielestäni: AT89XXXXX, hmm ...Kai se riippuu suunnittelija, josta lähtien hän on tottunut.Miten bout olet mitä yer suosikki siru?

Tämä kysymys on pyydetty liian monta kertaa.En usko, että on olemassa MCU välttämättä parempi kuin toinen.Pikemminkin se riippuu suunnittelijan ja vaatimukset suunnittelua.

Olen samaa mieltä, että on järkevää käyttää, mitä olet perehtynyt tämän avulla voit hyödyntää ominaisuuksia laitteen sijasta strugling kanssa uuden laitteen, yleensä pystyt tuottamaan paremmin mallilleen laitteita olet familliar kanssa.

Henkilökohtaisesti voin käyttää AVR, 8051, PIC ja osa aseiden se kaikki riippuu siitä, mitä suunnittelu edellyttää kannalta ominaisuuksia.
Hurraa
Slayer

Sovitaan Slayerza.

Me kaikki tiedämme, että 8051 on vanhin MCU, joten luonnollisesti enemmän ihmiset tietävät sen ja käyttävät sen hyvin.Olen myös lukenut jostain, että PIC on hobbyist vain, mutta en itseäni monta kertaa nähdä PICS teollisuuden laitteita.Kuulin myös sanottiin, että PIC on parempi melu koskemattomuutta kuin 8051.

Olen siis sitä mieltä, että se on paras, että voit valita MCU, joka on kaikkein tuttu, että varmistetaan paras suunnittelua ja toimintaa.

No,
se on ei ole helppo kysymys.Olen työskennellyt mikro lähtien Intel (8049 ja 8051) ja motorola (68hc11 ja 68HC908) yhden I kiinni on 68hc908, se on everithing, ajastimet, satamat, ADC useita chanells ja sopiva Flash-muistiin.Lisätty jälkeen 29 minuuttia:Unohdin.Se on myös melko hyvä paketti, joka on ilmainen

Hei

Useimmissa ajan, se riippuu siitä, miten kustannukset ja saatavuus.

Terveisin
Nandhu

Haluan ensin yhtyä melc.

Sitten olen samaa mieltä nandhu015.

Ja sitten haluaisin kysyä, millaisia teollisen muotoilun me puhumme?

Paljon EMI ja EMC-ongelmia, että "alan", joka muuttuu koko hanketta noin!

riippuu myös siitä, että jos aiot ostaa kehitystyökalut ja-ohjelmisto.Jos et monet kehitys voit myös tarkistaa koko "perhe" ja katso, jos on olemassa pikkulähetysten pienten yksinkertainen työpaikkoja ja entistä tiiviimmän paketit, joissa enemmän voimaa tarvitaan.

Oikeastaan PIC on erittäin hyödyllistä ja luotettavaa teollisuudessa.

nandhu015 wrote:

Useimmissa ajan, se riippuu siitä, miten kustannukset ja saatavuus.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back