Pari äänilähteen ja puhelinlinjaan

C

CMOS

Guest
Hei,
Teen hanke, jossa minun tarvitse pari tuotosta Digital Voice Recorder IC APR9600 ja puhelinlinjaan.Tarkoituksena on pelata kirjataan viestit aikana puhelimitse.Jo rajapinnan tuotos MT8880 DTMF Dialer sirun puhelinlinjan kautta 1:1 muuntaja.
Voiko joku näyttää minulle yksinkertainen kaavamaisen kytkeä tuotos tämän IC 1:1 muuntaja kun MT8880 on jo liitetty siihen?

Hei.to ONE
of the telephone line wires.

Sinun täytyy käyttää audio ulostulo muuntaja, kytke matala impedanssi lakkauttamista ~ 8 ohmia sarjaan yhteen
puhelinlinjaan johdot.
Kytke muut lakkauttamista ja äänen piiri.
Tämä voidaan jättää pysyvästi piirin, ei vaikuta puhelin toimintaa jakaa saman tai muiden sivuliike, on, jota ei havaita Telco toimisto, ei estä soittoääni toimimasta, toimii kahdella tavalla, kuin pistää tai lähde ääntä Telco linjan se ei aiheuta hurinaa tai epätasapaino linjaa.
Vanha transistori radio on hyvä rahoittaja lähde pienoiskoossa muuntajan.
Miguelin

Hei,
Kiitos vastauksesta.
Ei ole olemassa mitään suoraa tapaa kytkennän ilman muuntajaa?Onko mahdollista käyttää transistori tai jokin muu laite käyttää kuin yhden muuntajan avulla minun ciruit bulkier.

Oma virtapiirissä on samanlainen kuten tämän kaaviokuva (vain puhelinliittymään osa on samanlainen)
http://www.eb.uah.edu/ ~ wells/cpe437_sp_01/rtc/diagram.jpg

Hei.
Circuit näkyy linkki käyttää viestissä U5 ajaa sen PIN 6 muodostaa "punaisen linjan" on muuntaja.
Tämä tapa on käyttää hyväkseen rivi (sammua koukku) lisäksi vain kytkimen ääni.Sitä kutsutaan "wet" muuntaja, kuljettaa DC ja parit AC.
Voit myös kytkeä äänen (tai ulos) samaan solmuun 8880 on kaikkialla diodi 1N4148, pitää tason alle 0.6V pp.
Miguelin

Voit pitää lisätä yhteistä keräilijän kuljettajan välillä muuntajan ja DIALLER.Liitä ääntä kuljettaja syöttää.

Hei "Buta",
Aiotko yhteyden kuten oheisessa kaavamainen?
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back